فدراسیون کاراته الجزایر از شرکت در مسابقات منطقه وجهان محروم شد

فدراسیون کاراته الجزایر به دلیل بی توجهی به قوانین فدراسیون جهانی این رشته، از شرکت در همه مسابقات منطقه ای و بین المللی محروم شد.به گزارش کاراته نیوز و به نقل از  ایرنا ، پایگاه خبری ‘الشروق’ الجزایر روز سه شنبه نوشت: «آنتونیو اسپینوس» رییس فدراسیون جهانی کاراته اعلام کرد، الجزایر به دلیل پاسخ ندادن به نامه نخست این فدراسیون به تاریخ ۸ ژوئن گذشته (۱۸ خرداد گذشته) تا مهلت مقرر ، از سوی کمیته اجرایی این فدراسیون مجازات و از شرکت در مسابقات منطقه ای وبین المللی ومحروم شده است.
فدراسیون جهانی کاراته در این تاریخ از وزارت ورزش و جوانان الجزایر خواسته بود شرایط لازم را برای تشکیل مجمع عمومی جهت انتخاب رئیس فدراسیون کاراته الجزایر را در مدت ۴۵ روز فراهم کند.
در همین زمینه، فدراسیون کاراته الجزایر، ابوبکر مخفی را تا زمان برگزاری مجمع عمومی به عنوان رئیس موقت انتخاب کرد، اما فدراسیون جهانی کاراته آن را مخالف قوانین خود دانست و نپذیرفت.
الشروق افزود: الجزایر می تواند جزئیات مجازات علیه خود را از طریق «محمد مصباحی » رئیس فدراسیون کاراته آفریقا پیگیری کند.
پیش از این نیز، فدراسیون کاراته آفریقا، الجزایر را به دلیل انتقاد «ابوبکر مخفی» رئیس دفتر فدراسیون کاراته الجزایر از مصباحی و متهم کردن او به مانع تراشی بر سر شرکت تیم الجزایر در مسابقات آفریقایی در کامرون، مجازات و از شرکت در برخی مسابقات محروم کرده بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا