هدف اصلی ما حضور در بازی‌های آسیایی است/ فدراسیون ماکائو با حضور در جام وحدت و دوستی مخالفت کرد

مربی تیم ملی کاراته ماکائو گفت: حضور در بازی‌های آسیایی اندونزی بزرگترین هدف ما است و امیدوارم که بتوانیم با این تیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

به گزارش کاراته نیوز حامد زیگساری در گفت‌وگو با  خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم ملی کاراته ماکائو، گفت: پس از حضور تیم ملی ماکائو در مسابقات قهرمانی آسیا، طبق تصمیم کادر فنی کاراته‌کاهای این تیم یک استراحت کوتاه مدتی را داشتند و بعد از آن دوباره اردوهای آمادگی آغاز شد. در حال حاضر تمرینات تیم ملی ماکائو پیگیری می‌شود. قرار است هفته آینده راهی کشور ژاپن شویم تا یک اردوی تمرینی مشترک با ژاپنی‌ها داشته باشیم. قطعا پس از پایان اردوی مشترک دوباره یک هفته در ماکائو استراحت خواهیم داشت و پس از آن تیم راهی آلمان می‌شود تا در مسابقات کاراته وان آلمان شرکت کنیم.

وی در ادامه، افزود: به هر حال برنامه‌ ریزی‌ها به این صورت است که ما پیش از حضور در کاراته وان آلمان در اردوی مشترک ژاپن به اوج آمادگی برسیم تا بتوانیم در کاراته وان نتیجه خوبی را کسب کنیم. در ادامه سال جاری رویداد بسیار مهمی قرار است در اسپانیا برگزار شود که تیم ملی ماکائو نیز در این مسابقات جهانی حضور خواهد داشت. ما قرار است با ترکیب ۱۰ کاراته کا در این مسابقات حضور داشته باشیم. انشالله مزد تمام تلاش‌مان را بتوانیم در اسپانیا بگیریم.

زیگساری در پاسخ به این سوال که پس با این سوال تیم ملی ماکائو در مسابقات جام وحدت و دوستی ارومیه حضور نخواهد داشت، گفت: رشیدنیا پیشنهاد حضور در مسابقات جام وحدت و دوستی را به مسئولان فدراسیون ماکائو داده بود اما آنها مخالفت کرده بودند. اصرار بر این بود که تیم ملی ماکائو راهی کشور ژاپن شود و در اردوی مشترک حضور داشته باشد. به همین دلیل ما قرار است در اردوی مشترک ژاپن حضور داشته باشیم.

مربی تیم ملی ماکائو در پایان، عنوان کرد: ما سال آینده مسابقات بسیار مهمی را پیش رو داریم که از امروز برای حضور در آن رقابت‌ها نیز برنامه ریزی کرده‌ایم. در واقع حضور در بازی‌های آسیایی اندونزی بزرگترین هدف ما است و امیدوارم که بتوانیم در اندونزی بهترین نتیجه را کسب کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا