کاراته‌کای تیم ملی امید: مسابقات آسیایی از کیفیت بالایی برخوردار بود

کاراته کای تیم ملی امید با بیان اینکه مسابقات آسیایی کاراته از کیفیت بالایی برخوردار بود،گفت:سخت‌ترین مبارزه‌ام بازی در فینال مسابقات و مبارزه با قزاقستان بود.

به گزارش کاراته نیوز آویشن باقری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه مسابقات آسیایی کاراته از کیفیت بالایی برخوردار بود، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات تمامی شرکت کنندگان با قدرت در میدان حاضر می‌شدند تا بتوانند مدال خوش رنگی را کسب کنند.

کاراته‌کای تیم ملی امید ایران با اشاره به اینکه در مسابقات آسیایی توانست به مدال طلا دست یابد، بیان داشت: توانستم در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم در رده سنی امید برای ایران افتخار کسب کنم.

باقری با بیان اینکه توانست بر حریفانی از قرقیزستان، ژاپن و قزاقستان برای رسیدن به مدال طلای مسابقات آسیایی غلبه کند گفت: سخت‌ترین مبارزه‌ام بازی در فینال مسابقات و مبارزه با حریف قزاقستانی بود که به‌علت میزبانی این کشور مسابقه سخت شد.

او با اشاره به اینکه با آمادگی کامل در این مسابقات ظاهر شد، اظهار کرد: هدفم در این مسابقات کسب مدال طلا بود که توانستم به این هدف برسم.

باقری با بیان اینکه با کسب مدال آسیای وظیفه‌اش بسیار سنگین‌تر می‌شود، خاطرنشان کرد: باید خودمان را برای مسابقات جهانی اسپانیا آماده کنیم.

کاراته کار تیم ملی امید با اشاره به اینکه پدر و مادرم در کسب موفقیتم نقش بسیاری داشتند، بیان کرد: پدرم مربی اول من است و خانم زاکاله زحمات زیادی برای کسب موفقیت من کشیدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا