کاراته کاهای کشورمان حریفان خود را شناختند

شانزدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا رده های سنی پایه از فردا در قزاقستان آغاز می شود.

به گزارش کاراته نیوز، شانزدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا از فردا پنجشنبه ۲۲ تیرماه در شهر آستانه قزاقستان آغاز می شود که در نخستین روز بازیها ۲۱ نماینده نوجوان و جوان دختر و پسر در دو بخش کاتا و کومیته به روی تاتامی خواهند رفت.

در بخش کاتای انفرادی نوجوانان دختر زینب السادات حسینی در بازی اول برابر لین ون یی از چین تایپه قرار خواهد گرفت و در کاتای انفرادی پسران هم سید مجید وکیلی به مصاف اسفندیار نوری تیدینوف از ازبکستان می رود.

در کاتای انفرادی جوانان نیز حدیثه جمال در بخش دختران با چئو ون چانگ از چین تایپه دیدار خواهد کرد و احمدرضا محمودی در بخش پسران برابر هونگ اوی سان از مالزی به روی تاتامی خواهد رفت.

همچنین در کومیته رده سنی نوجوانان در گروه پسران، پوریا اقدسی در وزن ۵۲- کیلوگرم با چی فانگ از چین تایپه، حسین خدری در ۵۷- کیلوگرم با جمشید اکسوژاک متوف از ازبکستان، عرفان داوودی در ۶۳- کیلوگرم با برنده دیدار چین و مالزی، امیرحسین بیگدلی در ۷۰- کیلوگرم با صاند صوفیانی از عربستان و کامران بصیری در ۷۰+ کیلوگرم  با ریوما کیتاشیرو از ژاپن به رقابت خواهند پرداخت.
در ادامه و در وزن ۴۷-کیلوگرم دختران معصومه محسنیان با آماموتو ناتسوکی از ژاپن، در وزن ۵۴-کیلوگرم سیده سوده خلیلی با مارین ناکاگاوا از ژاپن و در وزن ۵۴+کیلوگرم حدیثه طالبی با اولگا مالتسوا از قزقیزستان دیدار خواهند کرد.
این رقابتها بعدازظهر هم در رده سنی جوانان دنبال می شود. در گروه پسران علیرضا علیزاده در وزن ۵۵- کیلوگرم با محمد الموسی از اردن ، محمدرضا مرادی در ۶۱- کیلوگرم با الیشر سایاک بائف از قرقیزستان، سیدعلی کریمی در ۶۸- کیلوگرم با ناکامورا کوتارو از ژاپن، باربد صداقت در ۷۶- کیلوگرم با روسلان موکتاروف از قرقیزستان، و مجید نیکوهمت در ۷۶+ کیلوگرم با کومار استیون از هند رقابت خواهند کرد.

در گروه در گروه دختران لیلا برجعلی در ۴۸- کیلوگرم به مصاف ینگ هو فانگ از هنگ کنگ خواهد رفت، فاطمه سعادتی در ۵۳- کیلوگرم با لوما سوئلین از هند به مبارزه خواهد پرداخت، مبینا حیدری در ۵۹- کیلوگرم با چویو چن از چین تایپه دیدار واهد کرد و در پایان مینا یوسفی در ۵۹+ کیلوگرم برابر چاوان رات ناکبات از تایلند صف آرایی خواهند کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا