هروی:نفرات اعزامی به قزاقستان تمام شاخص‌ها را دارند/ همدلی در تیم ملی کاراته حاکم است

سرمربی تیم ملی بزرگسالان کاراته گفت: نفرات اعزامی به قزاقستان تمام شاخص‌هایی را که باید یک کاراته‌کا از لحاظ فنی داشته باشد را دارند و بر همین اساس ما آنها را انتخاب کردیم.
به گزارش پایگاه خبری “کاراته نیوز” شهرام هروی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد زمان مرحله جدید اردوی تیم ملی کاراته برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت: مرحله جدید اردوی تیم ملی کاراته از صبح فردا در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد و طبق برنامه‌ریزی‌هایی که از ابتدا داشتیم قرار است از امروز تا روز اعزام به مسابقات ۴ مرحله اردوی دیگر داشته باشیم. خوشبختانه تا به این لحظه شرایط همه نفرات حاضر در اردوها ایده‌آل است و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

وی در ادامه، افزود: در بخش امید و بزرگسالان برخی از بازیکنان آسیب‌دیدگی جزئی دارند که ان‌شاءالله تا روز اعزام آسیب‌ دیدگی آنها رفع خواهد شد. امیدوارم مراحل آمادگی اردوهای تیم ملی با همین روند ادامه داشته باشد تا بتوانیم در مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان بهترین نتایج را کسب کنیم. تیم شرایط مطلوبی دارد و با توجه به زمان باقی‌مانده تا مسابقات قهرمانی آسیا نیاز به همدلی داریم. خوشبختانه در این برهه از زمان همدلی در تیم حاکم است و امیدوارم جامعه کاراته نیز مثل همیشه حامی تیم ملی باشد تا کاراته ایران در قزاقستان نتیجه خوبی کسب کند.

هروی در مورد ترکیب تیم ملی کومیته تیمی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: با توجه به اینکه ما از ابتدا گفته بودیم با نظر کادر فنی اعضای کمیته تیمی اعلام خواهد شد و پس از جلساتی که با مربیان تیم ملی داشتیم ترکیب کومیته تیمی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا را مشخص کردیم. به هر حال ما از شرایط آمادگی همه نفرات مطلع بودیم و بر همان اساس اسامی نفرات را به فدراسیون اعلام کردیم.

سرمربی تیم ملی کاراته در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد: ۷ نفر منتخب اعزامی به قزاقستان تمام شاخص‌هایی را که باید یک کاراته‌کا از لحاظ فنی داشته باشد را دارند و بر همین اساس ما آنها را انتخاب کردیم. امیدواریم در هر دو بخش ما بتوانیم در قزاقستان با نفرات منتخب بهترین نتیجه را کسب کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا