مربی تیم ملی کاراته بانوان: به توانایی نفرات ایمان داشتم

مربی تیم ملی کاراته بانوان ایران پس از عملکرد مناسب شاگردانش در بازی های کشورهای اسلامی گفت: به توانایی نفرات ایمان داشتم اما می توانستیم مدال طلای بیشتری کسب کنیم.

به گزارش کاراته نیوز «سمانه خوش قدم» پس از حضور موفق تیم ملی کاراته بانوان ایران در بازی های کشورهای اسلامی که با یک مدال طلا، یک نقره و و سه برنز همراه شد، روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا تصریح کرد: پیش از اعزام نیز گفته بودم که برای رسیدن به مدال های خوشرنگ، رقابت سختی با کاراته کاهای مصر و ترکیه که از بهترین های جهان هستند و همچنین جمهوری آذربایجان به عنوان میزبان خواهیم داشت.
وی افزود: بانوان ایران مبارزات مناسب و حساب شده ای را ارائه کرده تا مدال های متعددی کسب کنند و اگر ناداوری نبود به طور یقین مدال نقره «رزیتا علیپور» هم به طلا تبدیل می شد.
خوش قدم تاکید کرد که به غیر از یک نفر، از عملکرد دیگر کاراته کاهای بانوان ایران در بازی های کشورهای اسلامی رضایت دارد.
مربی تیم ایران با بیان اینکه کادر فنی و بازیکنان به این رویداد مهم به چشم رقابت تدارکاتی نگاه نمی کردند، ادامه داد: با این حال توانستیم نقاط ضعف و قوت تیم را برای حضوری موفق در مسابقات قهرمانی آسیا که دو ماه آینده در قزاقستان برگزار می شود، شناسایی کنیم.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا اعضای تیم بانوان از شرایط اردوهای تیم ملی رضایت داشتند، گفت: سه اردو را برگزار کرده و تلاش زیادی برای آماده سازی تیم داشتیم و تمرکزمان فقط به موفقیت معطوف بود.
مربی تیم ملی کاراته بانوان ایران در خصوص زمان آغاز مجدد اردوهای آماده سازی، گفت: قرار بود بلافاصله پس از بازگشت از باکو اردو بعدی شروع شود که به دلیل خستگی مفرط بازیکنان به آنان چند روز مرخصی دادیم.
خوش قدم با بیان اینکه رقابت های انتخابی بانوان کاراته روز پنجم خرداد ماه برگزار خواهد شد، ادامه داد: در این انتخابی ترکیب اصلی تیم های امید و بزرگسالان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در کشور قزاقستان را مشخص خواهیم کرد.
وی که هدایت تیم امید را نیز برعهده دارد، اظهار داشت: اواخر امسال مسابقات جهانی جوانان و امیدها را در اسپانیا پیش رو داریم که نباید زمان را برای حضور قدرتمند در این پیکارهای مهم را از دست بدهیم.
به گفته این مربی، «حمیده عباسعلی» نیز باید در مسابقات جهانی (کامبت گیمز) که به میزبانی لهستان برگزار می شود به عنوان یکی از مدال آوران مسابقات قهرمانی جهانی شرکت کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا