حسن روحانی: به کسب نتایج خوب نوجوانان در تاتامی آسیایی امیدوارم

اولین مرحله اردوی تیم ملی نوجوانان برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا در حالی از فردا یکشنبه در تهران آغاز می شود که به گفته حسن روحانی سرمربی این تیم اردونشینان نوجوان کاراته تا زمان اعزام ۸ مرحله اردوی آماده سازی را پشت سر خواهند گذاشت.

به گزارش “کاراته نیوز” سرمربی تیم ملی کاراته نوجوانان در این خصوص به سایت فدراسیون کاراته گفت: اولین مرحله اردوی تیم ملی از صبح فردا در سالن شهید کبگانیان تهران و با حضور ۱۳ کاراته کا آغاز می شود و تا روز ۱۴ اردیبهشت ماه هم ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه تا زمان آغاز رقابتهای آسیایی کمتر از دو ماه و نیم فرصت باقی است، گفت: با توجه به زمان باقی مانده، باید تمرینات را به صورت فشرده دنبال کنیم.

سرمربی تیم ملی کاراته نوجوانان افزود: در مراحل اول بیشتر روی تمرینات استراتژیک، اصلاح تکنیک، بدنسازی و تمرینات عمومی تمرکز می کنیم و در نظر داریم ضعف هایی را که در انتخابی ها دیده شده، برطرف کنیم. از اواسط خرداد ماه وارد فاز مسابقه خواهیم شد.

روحانی در مورد تعداد مراحل اردوی تیم ملی گفت: با برنامه ریزی انجام شده ۸ مرحله اردو تا زمان اعزام به رقابتهای آسیایی در نظر گرفته ایم. فعلا اردوها در تهران برگزار می شود، اما اگر استانی برای میزبانی اردوهای تیم ملی پیشنهاد بدهد، قطعاً از این پیشنهاد استقبال می کنیم.

وی در مورد اینکه چه زمانی رقابت انتخابی برای تعیین نفرات اصلی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می شود، گفت: در مراحل اولیه انتخابی نداریم، اما در مراحل بعدی مبارزه انتخابی برگزار خواهیم کرد تا در هر وزن ۲ نفر در اردو باقی بمانند. در نظر داریم در صورت امکان تا زمان اعزام به مسابقات هر ۲ کاراته کا را در اردو نگه داریم، چرا که هم حس رقابت بین بچه ها بیشتر می شود و هم کاراته کاها می توانند از حضور در اردو و انجام تمرینات استفاده کنند.

روحانی ضمن تشکر از مسئولان فدراسیون به دلیل اعتماد به وی و همکارانش تصریح کرد: امیدوارم با کمک فدراسیون و کاراته کاها نتیجه خوبی در مسابقات قهرمانی آسیا بدست آوریم.

سال گذشته در رقابتهای قهرمانی آسیا در اندونزی تیم نوجوانان یک طلا و ۳ برنز بدست آورد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا