قهرمانان رده سنی امید دختران معرفی شدند

رقابتهای قهرمانی کشور دختران از امروز در استان مرکزی آغاز شد که در پایان روز نخست قهرمانان اوزان مختلف رده سنی امید معرفی شدند.
به گزارش “کاراته نیوز” و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، نخستین روز رقابتهای قهرمانی کشور(انتخابی تیم ملی) امروز(چهارشنبه ۱۶ فروردین ماه) با برگزاری مبارزات رده سنی امید دختران در شهر اراک پیگیری شد و قهرمانان اوزان مختلف این رده سنی معرفی شدند.

وزن ۵۰-کیلوگرم: سارا بهمن یار از گیلان اول شد، عطیه غلامی از مازندران در مکان دوم قرار گرفت، فاطمه قاسمی از تهران و اسما هاشمی از کرمان مشترکا در مکان سوم ایستادند.

وزن ۵۵- کیلوگرم: آویشن باقری از گیلان مقام نخست را بدست آورد، فاطمه عباسی از مازندران دوم شد، فاطمه زهرا خلیلی و سیده فاطمه تقوی از مازندران مشترکاً سوم شدند.

وزن۶۱-کیلوگرم: ملیکا احدی ازتهران بر سکوی نخست ایستاد، شهرزاد لطیفی ازمرکزی دوم شد، ۳- فاطمه طراز پور از فارس ومریم کریمیان از تهران عنوان مشترک سومی را بدست آوردند.

وزن ۶۸-کیلوگرم: فاطمه زیبائی ازاصفهان مقام اولی را کسب کرد، فرزانه جعفر پور از مازندران دوم شد، هدی صباغیان از اصفهان و الناز حرمتی از مازندران مشترکاً سوم شدند.

وزن۶۸+ کیلوگرم: فاطمه حقی از تهران اول شد، معصومه محرمی از گیلان در مکان دوم ایستاد، مهدیه هادیان از مازندران و آزاده سراج از مازندران سوم مشترک شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا