خاکسار: خوشحالم که زحماتم در فرانسه نتیجه داد/ تمام هزینه‌های سفرم را خانواده‌ام پرداخت کرد

قهرمان مسابقات کاراته وان پاریس گفت: برای حضور در این رقابت‌ها با مشکلات بسیار زیادی روبه‌رو بودم اما خانواده‌ام باز هم من را حمایت و تمام هزینه‌های سفر به پاریس را پرداخت کرد.

به گزارش “کاراته نیوز” طراوت خاکسار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: بعد از رقابت‌های جهانی اتریش و اتفاقات بدی که برایم افتاد کمی استراحت کردم و تقریبا کمتر از ۲ ماه پیش تمرینات آماده‌سازی‌ام را برای حضور در این رقابت‌ها از سر گرفتم. برای اعزام به این مسابقات با مشکلات مالی فراوانی روبه‌رو بودم اما باز هم خانواده‌ام من را حمایت کرد و تمام هزینه‌هایم را پرداخت کرد.

وی ادامه داد: برای حضور در پاریس بسیار سختی کشیدم زیرا واقعا این امر برایم با توجه به شرایطی که داشتم غیرممکن بود اما به هر حال خانواده‌ام من را حمایت کرد و از زحمات آنها تشکر می‌کنم، خوشحالم که توانستم مدال طلای این مسابقات را بگیرم چون سال گذشته عنوان پنجمی را کسب کرده بود.

قهرمان مسابقات بانوان کاراته وان پاریس تصریح کرد: در بازی اول مقابل حریف اوکراینی مسابقه دادم که سال گذشته مبارزه را به او واگذار کرده بودم اما امسال با برنامه‌ریزی توانستم ۳ بر صفر نتیجه را به سود خودم به پایان برسانم. این بازی برایم به نوعی فینال زودرس بود. در مسابقات بعدی حریفان را بردم و در راه رسیدن به فینال از سد حریف ژاپنی گذشتم که نایب‌قهرمان زیر ۲۱ سال جهان بود و در گام بعدی از سد حریف اسپانیایی گذشتم که در این مبارزه داوری کمی مرا اذیت کرد  ولی به لطف خدا پیروز شدم. در پای فینال هم مقابل حریف نفر سوم رقابت‌های جهانی اتریش که ژاپنی بود به میدان رفتم و ۳ بر صفر او را شکست دادم. در فینال نیز حریف اسکاتلندی را بردم و به عنوان قهرمانی رسیدم. فینال همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد و خوشحالم که توانستم پیروز میدان باشم.

خاکسار گفت: از حسینی مربی بدنساز تیم ملی خیلی تشکر می‌کنم زیرا برنامه‌های بدنسازی را از او می‌گرفتم و در ۲ ماه گذشته در کنار حمیده عباسعلی و مربی سمانه خوش‌قدم تمرینات زیادی انجام دادم. به هر حال از تمام عزیزانی که به من کمک کردن، تشکر می‌کنم و تشکر ویژه‌ای مجددا از خانواده‌ام دارم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا