حمیده عباسعلی: امیدوارم صحبت‌های وزیر در حمایت از ورزش بانوان عملی شود

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

ملی‌پوش کاراته ایران درباره صحبت‌های وزیر ورزش درباره ورزش بانوان بیان کرد: کسی که در راس ورزش قرار می‌گیرد باید نگاه یکسانی به تمام ورزشکاران داشته باشد. مهم تر از صحبت کردن، عمل کردن به حرف ها است.

به گزارش ایسنا، وزیر ورزش و جوانان در برنامه های خود از حمایت ورزش بانوان صحبت کرده است و نگاه مثبتی که نسبت به ورزش بانوان دارد.

حمیده عباسعلی در گفت‌وگو با ایسنا درباره صحبت‌های سلطانی‌فر درباره ورزش بانوان، اظهار کرد: کسی که در راس ورزش قرار می‌گیرد باید نگاه یکسانی به تمام ورزشکاران علی‌الخصوص بانوان داشته باشد چرا که بانوان به نسبت مردان، محدودتر هستند و با توجه به پتانسیلی که بانوان دارند، اگر توجه ویژه‌تر و خاص‌تری به آن‌ها شود می‌توانند افتخارآفرینی‌های بسیاری را برای کشور به ارمغان آورند.

او در ادامه افزود: نکته‌ای که بسیار حائز اهمیت است این است که تنها با صحبت کردن چیزی درست نمی‌شود و مهم این است که اگر موضوعی مطرح می‌شود حتما به آن عمل شود.

رقابت‌های کاراته وان ژانویه در پاریس آغاز می‌شود. عباسعلی درباره حضور خود در این رقابت‌ها بیان کرد: با توجه به اینکه انتخابات فدراسیون کاراته را در پیش داریم، فکر نمی‌کنم شرایط فدراسیون برای حضور در این رقابت‌ها خیلی مناسب باشد ولی اگر من اسپانسری را پیدا کنم، حتما در این مسابقه‌ها شرکت می‌کنم. در مورد فدراسیون نمی‌دانم که آیا بازیکنی را به این رقابت‌ها اعزام کند یا خیر ولی فکر می‌کنم که اگر بخواهد می‌تواند این کار را انجام دهد.

عباسعلی در ادامه بیان کرد: من نیز مانند سایر بازیکنان برای حضور در کاراته وان تلاش می‌کنم تا در صورت پیدا شدن اسپانسر، در رقابت های کاراته وان حضور پیدا کنم. همان طور که می‌دانید با توجه به المپیکی شدن کاراته، رنکینگ برای ما بسیار حائز اهمیت شده است و حضور در رقابت‌های کاراته وان می‌تواند علاوه بر محک خودمان در ارتقای رنکینگ نیز موثر باشد.

رقابت‌های سوپرلیگ کاراته بانوان جمعه ۳ دی‌ماه آغاز می‌شود. عباسعلی نیز این فصل همانند فصل گذشته برای دانشگاه آزاد به روی تاتامی می‌رود. او درباره برگزاری رقابت‌های سوپرلیگ گفت: برگزاری هر ساله سوپرلیگ به نفع تک تک بازیکنان است چرا که در طول سال تمرین‌های خود را ادامه می‌دهند و می‌توانند با آنالیز کردن خود، سطح خود را ارزیابی کنند و این در روند ورود آنها به انتخابی تیم ملی، تاثیرگذار است. هر ساله با برگزاری سوپرلیگ تمام بازیکنان درصدد این هستند تا خود را ثابت کنند و در چشم مسئولان و مربیان تیم ملی باشند و این فرصت مناسبی برای تمام بازیکنان است.

ملی‌پوش کاراته بانوان درباره وضعیت قراردادها در سوپرلیگ بانوان بیان کرد: وضعیت قراردادها در تمام رشته‌های رزمی  پایین است و این تنها شامل کاراته نمی‌شود ولی در حق کاراته اجحاف بیشتری صورت می‌گیرد و به نظر من باید نگاه ویژه‌تر و به این مسئله رسیدگی شود چرا که در حال حاضر چندین سال است که درباره مبالغ قراردادها صحبت می‌کنیم ولی هیچ افاقه‌ای نکرده است. نهایتا هر سال ۵۰۰ هزار تومان به قراردادها اضافه می‌شود و این روند چشمگیری نیست.

مبالغ قراد ها در برخی تیم ها به موقع پرداخت نمی شود. عباسعلی درباره نحوه پرداخت ها در دانشگاه آزاد گفت:  خدا را شکر دانشگاه آزاد این مشکل را ندارد و تمام قراردادها را به موقع پرداخت می‌کند.

انتهای پیام

[ad_2]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا