رقابت فینالیست‌ها با قهرمانان کاراته ایران

561414_503

مدیر فنی تیم کاراته دانشگاه آزاد گفت: فینالیست‌های جام ایران زمین با قهرمانان کاراته مسابقه می‌دهند.
به گزارش”کاراته نیوز” احمد صافی در گفتگو با خبرنگار  صداوسیما درباره مسابقات بین المللی کاراته جام ایران زمین گفت: این رقابت ها ۳۰ آذر تا اول دی با همکاری سبک شوتوکان جهانی، سبک AMA (انجمن هنرهای رزمی)، فدراسیون کاراته و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی خانه تکواندو برگزار می شود.

وی افزود: قبل از مسابقات جام ایران زمین، کمپ تمرینی با حضور قهرمانان جهان و آسیا برگزار می‌شود. در این کمپ مهدی سلطانی، سجاد گنج زاده، ذبیح اله پورشیب، علی فداکار، بهمن عسگری و سعید احمدی در کنار سایر کاراته کاهای دانشگاه آزاد، تیم ملی اکوادور، قهرمانانی از آمریکا و پاکستان شرکت دارند.

صافی گفت: در این کمپ تمرینی که برای علاقمندان جوان کاراته برگزار می‌شود هشت جلسه تمرین مشترک در نظر گرفته شده است که در هر جلسه ۲ نفر از قهرمانان به کاراته‌کاهای جوان تمرین می‌دهند.

وی ادامه داد: دوره ارتقا داوران و سمینار داوران با تدریس مدرسی از ژاپن قبل از آغاز جام ایران زمین برگزار می‌شود. در این پیکارها کاتاروهای امید و بزرگسال باهم رقابت می‌کنند. ضمن آنکه مسابقات ناشنوایان و معلولان را هم در مسابقات جام ایران زمین داریم.

مدیر فنی تیم کاراته دانشگاه آزاد گفت: فینالیست‌ها در بخش کومیته مسابقات جام ایران زمین با قهرمانان ایران مسابقه می‌دهند. در وزن ۶۷- کیلوگرم سعید احمدی، در وزن ۷۵ کیلوگرم بهمن عسگری، در وزن ۸۴- کیلوگرم ذبیح اله پورشیب و در وزن ۸۴+کیلوگرم سجاد گنج زاده در فینال با فرد راه یافته به این مسابقه مبارزه می‌کنند اما در وزن ۶۰- کیلوگرم با انصراف امیر مهدیزاده بهترین کاراته‌کای دانشگاه جایگزین می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا