علی نژاد: برای رنکینگ ها اسپانسر می خواهیم

photo_2016-12-07_22-59-37

دوباره آرش علی نژاد و باز هم یک میدان بین المللی و مدال تا همچنان از معدود شانس های مان برای تیم ملی کاراته بزرگسالان باشد.
به گزارش کاراته نیوز و به نقل از مازندلیگ در اندونزی میدان آسیایی امیدهای کاراته برای آرش قائمشهری کوچک نشان می داد اما با صلابت پیش رفت و یکی پس از دیگری رقبایش را برد و قهرمان شد تا انگار برایش قهرمانی در قاره کهن راحت باشد اما می گوید: نه اصلا. خودم احساس کردم که خیلی سخت تر از قبل شده. قبلا تجربه آسیایی را داشتم این بار حریفانم قدرت خوبی داشتند.

کاپیتان تیم ملی امید این تغییر را به واسطه ورود کاراته به المپیک توکیو می داند و می گوید: قبلا که کاراته در المپیک نبود، از این خبرها هم نبود اما دیگر فرق کرده و همه در حال سرمایه گذاری هستند. آرش شاگرد تورج چالاکی است و از موقعیت خودش می گوید: سخت تمرین می کنم تا به هدفم برسم. مربی خوبی دارم که نبود امکانات را پوشش می دهد. دوست دارم به مدال المپیک برسم و برنامه چهار ساله خودم را شروع کردم که تازه یک مرحله از آن را گذراندم.

قهرمانی آسیا یک آغاز بود اما به قهرمانی جهان فکر می کنم و کار اصلی من از آنجا شروع می شود.

علی نژاد از طرف بقیه مدال آوران مازنی کاراته می گوید: فضای کاراته متفاوت شده و الان باید امتیازات زیادی را در مسابقات دارای رنکینگ کسب کنید تا به نتیجه مورد نظرتان برسید که رسیدن به تیم ملی بزرگسالان و کسب مدال است.

من از طرف بچه ها می گویم که لطفا برای ما اسپانسری فراهم شود که بتوانیم در مسابقات رنکینگی شرکت کنیم و در میان برترین های جهان قرار بگیریم. اگر این اتفاق نیفتد، قاعدتا انتظاری که از ما وجود دارد محقق نمی شود و ضربه می خوریم. برای خودمان هیچ نمی خواهیم ولی برای مسابقات ما فکری بکنند و اجازه بدهند که در رقابت های سطح بالا شرکت کنیم و آمادگی و جایگاه لازم را بدست بیاوریم تا از نظر فنی رشد مطلوب داشته باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا