کاراته مردان دنیای کاراته را متحیر کرد

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

تحلیل صافی از رقابت های کومیته انفرادی مردان

کاراته مردان با درخشش خود دنیایی کاراته را متحیر کردند.

کاراته مردان دنیای کاراته را متحیر کرد به گزارش خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ رقابت های کاراته قهرمانی جهان در بخش کومیته انفرادی به پایان رسید و تیم کشورمان در بخش مردان صاحب ۲ مدال طلا و ۳ مدال برنز جهانی شد. در همین خصوص احمد صافی پیشکسوت کاراته و سرمربی تیم دانشگاه آزاد معتقد است کاراته مردان با درخشش خود دنیای کاراته را متحیر کردند.

وی در این تحلیل بیان کرده :کاپیتان پورشیب طلسم شکنی کرد و اولین مدال انفرادی خود را گرفت او که در قاره کهن و در بازیهایی آسیایی سر آمد بود در کلکسیون افتخاراتش مدال انفرادی جهان را کم داشت و در دوره های گذشته تا آستانه کسب مدال پیش رفت و این بار این کار را عملی کرد. در مسابقات جهانی وی یک مدال طلای تیمی و یک برنز تیمی داشت و فردا با کسب یک مدال تیمی دیگر تاریخ ساز می شود.

امیر مهدی زاده و تاریخ ساز ترین کاراته کای انفرادی ایران او کلکسیون را ارتقا داد تنها ایرانی کاراته که دو مدال طلا دارد پیش از او مهدی عموزاده و جاسم ویشگاهی و حسین روحانی طلای جهانی داشتند و او نیز در فرانسه اولین طلا را گرفت و این دوره به تاریخ پیوست او دارنده طلای آسیا و بازیهایی آسیایی و طلای دانشجویان جهان هست.

علی اصغر آسیا بری پدیده کاراته ایران شد اولین حضور و درخششی بی نظیر او که جا پای بزرگانی چون بهمن عسگری و ابراهیم حسن بیگی گذاشته بود، عالی ظاهر شد و با کسب برنز جهانی خود را به کاراته معرفی کرد.

انتهای پیام/ 

[ad_2]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا