از آبروداری عباسعلی تا دلاوری مردان کاراته در اتریش/ نبرد قهرمان جهان و مهد کاراته دنیا

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

ملی پوشان کاراته ایران با کسب سه مدال برنز و دو مدال طلا تا این لحظه بهترین عملکرد رقابت های جهانی کاراته را در تاریخ کاراته ایران ثبت کردند.

از آبروداری عباسعلی تا دلاوری مردان کاراته در اتریش / نبرد قهرمان جهان و مهد کاراته دنیابه گزارش خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ در چهارمین روز از رقابت های کاراته قهرمانی جهان ، روز گذشته، ملی پوشان کاراته کشور از پنج فرصت کسب مدال ، بهترین استفاده را بردند و ۵ مدال کسب کردند.

حمیده عباسعلی نماینده بانوان در وزن ۶۸ + کیلوگرم آبروداری کرد و با کسب مدال برنز استارت مدال آوری ملی پوشان را زد و تنها مدال آور بانوان کشور در رقابت های جهانی اتریش نیز شد.

ذبیح اله پورشیب کاپیتان تیم ملی ، که در افتخاراتش مدال جهانی را کم داشت با برتری بر نماینده ونزوئلا دومین مدال برنز ایران را کسب کرد.

سومین مدال برنز کشور به وسیله جوان باانگیزه و پدیده کاراته ایران ، علی اصغر آسیابری بدست آمد و در نخستین تجربه جهانی با برتری بر حریف هلندی کاروان کاراته ایران را صاحب برنز دیگری کرد.

سجاد گنج زاده اولین فینالیست ایران نخستین مدال طلای ایران را در این رقابت ها را به نام خود ثبت کرد و امیر مهدی زاده دیگر فینالیست کشور با کسب دومین مدال طلای خود و کشور تاریخ ساز کاراته ایران شد و نام خود را در تاریخ کاراته ایران ثبت کرد.

در آخرین روز از این رقابت ها کومیته تیمی مردان برای دفاع از عنوان قهرمانی خود به نبرد با چشم بادامی ها می رود تا با غلبه بر تیم قدرتمند ژاپن مهد کاراته دنیا را پشت سر گذارد و افتخارات این دوره را تکمیل کند.

در حال حاضر تیم ایران با ۲ مدال طلا و سه مدال برنز در جایگاه سوم جدول توزیع مدالها قرار گرفته است.

رقابت فینال بین تیم ملی کشورمان و تیم ملی ژاپن ساعت ۱۲:۴۵ به وقت اتریش برگزار می شود.

بیست و سومین دوره رقابت های کاراته قهرمان جهان ۲۰۱۶ از چهارم آبان ماه به میزبانی لینز اتریش آغاز شد و امروز به پایان می رسد.

انتهای پیام / 

[ad_2]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا