هروی:دنیا کاراته ایران را تحسین کرد/ امانتدار مربیان سازنده بودم

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

شهرام هروی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: تیمی یکدست و همدل را برای حضور در مسابقات جهانی آماده کردیم و در همه اوزان حق ما حضور در فینال و کسب مدال طلا بود. رسیدن به دو طلا و دو برنز ار ۵ فرصتی که در این مسابقات داشتیم،  تنها یک پیام داشت و آن هم نمایش قدرت کاراته ایران در میان بهترین های جهان بود. 

وی ادامه داد: من این مدالها را به مربیان سازنده بخصوص استاد دباغیان، دکتر خوش سیما، استاد کریمی راد و قسمت آسیابری که مربیان مستقیم این چهار کاراته کا تقدیم می کنم. ما در تیم ملی امانتدار این مربیان بودیم. خدا را شکر می کنم که از این امانت به خوبی نگهداری کردیم.

سرمربی تیم ملی افزود:برای سعید احمدی خیلی ناراحت شدم. این کاراته کا خیلی زحمت کشیده بود و حقش واقعا رسیدن به فینال و کسب مدال طلا بود. کاراته کایی که امروز در وزن ۶۷- کیلوگرم قهرمان شد، احمدی در مسابقات سوئیس به راحتی شکست داده بود.

هروی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره دوباره به کسب دو مدال طلا و دو برنز رقابتهای جهانی در بخش کومیته انفرادی اظهار داشت: خیلی خوشحالم که نتیجه زحمات چند ماهه خود را اینجا به خوبی کسب کردیم. معتقدم پتانسیل کاراته ایران بیش از این چهار مدال بود. حق احمدی ، پورشیب و آسیابری رسیدن به فینال و کسب مدال طلا بود.

وی ادامه داد: جای حسین روحانی کنار ما خالی بود، اگر حسین روحانی را داشتیم، سعید احمدی هم به مدال می رسید و رنگ مدال آسیابری و پورشیب هم تغییر می کرد. این موفقیت حاصل یک کار تیمی بود که روحانی هم در آن نقش پررنگی داشت.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: تک تک اعضای کاروان اعزامی کاراته ایران مصمم شدند فردا یکشنبه در فینال رقابتهای کومیته تیمی، ژاپن را شکست داد و ضمن کسب تکرار مدال طلای با ارزش کومیته تیمی جهان، نتیجه ای تاریخی را برای کاراته ایران رقم بزنند. از همه مردم ایران می خواهم چون گذشته فرزندان خود را در تیم ملی کاراته از دعای خود بهره مند سازند.

قابل ذکر است تیم ملی کاراته ایران امروز شنبه در چهارمین روز از رقابتهای کاراته قهرمانی جهان توسط امیر مهدیزاده در وزن ۶۰- کیلوگرم و سجاد گنج زاده در وزن ۸۴+ کیلوگرم دو مدال طلا، توسط علی اصغر آسیا بری در وزن ۶۷- کیلوگرم، ذبیح الله پورشیب در وزن ۸۴- کیلوگرم و حمید عباسعلی در وزن ۶۸+ کیلوگرم زنان سه مدال برنز کسب کرد.

یست وسومین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی جهان روز گذشته با حضور ١٠٢۴ کاراته کا از ١١٨ کشور در اتریش آغاز و تا روز یکشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

[ad_2]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا