تاکید هروی بر تشکر از ۹ نفر

هروی سرمربی تیم ملی کاراته ایران است که تیمش کمتر از ۱۰ روز دیگر باید در آوردگاه اتریش پا به میدان بگذارد و از عنوان قهرمانی ایران در سال ۲۰۱۴ دفاع نماید.
شهرام هروی سرمربی تیم ملی صبح امروز در ابتدای مصاحبه ی خود با سایت خبری نسیم آنلاین از رفع مشکل روادید بازیکنان و اعزام بدون دغدغه تیم ملی به اتریش در تاریخ ۲۹ مهرماه خبر داد.
سرمربی تیم ملی کاراته آقایان در ادامه ی مصاحبه خود، از شرایط مساعد ملی پوشان پس از گذشت شانزده مرحله از اردوهای تمرینی و رضایت از اجرای دقیق برنامه های خود سخن گفت و نداشتن بازی های تدارکاتی را تنها مشکل این تیم دانست.
هروی در بخش دیگری از صحبت هایش شانس ملی پوشان کشورمان برای کسب مدال در رقابت های جهانی اتریش را بالا دانست و همچنین دفاع از عنوان قهرمانی کومیته تیمی را دور از دسترس ندانست.
اما مهمترین بخش مصاحبه این سرمربی که مورد توجه ما قرار گرفت صحبت هایی بود که درباره ی نقش مربیان سازنده داشت.
هروی با نام بردن از اسامی مربیانی چون دباغیان(مربی امیر مهدی زاده)، تورج ساسانی(مربی سعید احمدی)، قسمت آسیابری( مربی علی اصغر آسیابری و بهمن عسگری)، کریمی راد(مربی ذبیح الله پورشیب)، خوش سیما( مربی علی فداکار و سجاد گنج زاده)، سنچولی(مربی ایمان سنچولی)، احسان حیدری(مربی مهدی خدابخشی)، عسگری(مربی ابراهیم حسن بیگی)، شاطرزاده(مربی هادی عرب) برای اولین بار در طول سالیان گذشته نقش مربیان سازنده را که در حال فراموشی بود، زنده کرد کاری که تا به حال از هیچ یک از مربیان قبلی تیم ملی مشاهده نکردیم.
پایگاه خبری کاراته نیوز به دور از تمامی مسائل فنی و غیرفنی قابل بحث، این عمل سرمربی تیم ملی را به فال نیک میگیریم و از ایشان به خاطر یادآوری نقش مربیان سازنده در بُعد کاراته قهرمانی قدردانی می کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا