هروی: تمام هم وغم کادرفنی حضور در دیدارهای تدارکاتی است

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

به گزارش «نسیم آنلاین»، تیم ملی کاراته ایران پس از لغو سفر به پرتغال برای حضور در مسابقات دانشجویان جهان، به دلیل مشکلات امنیتی از حضور در مسابقات کاراته ترکیه هم انصراف داد تا نگرانی‌ها بابت عدم حضور این تیم در تورنمنت‌های تدارکاتی پیش از مسابقات جهانی افزایش یابد.

شهرام هروی در گفتگو با «نسیم آنلاین»، در این خصوص اظهار داشت: لغو سفر ما به مسابقات دانشجویان جهان به این دلیل بود که ویزای ما ساعت ۱۱ شب، دو شب قبل از مسابقات صادر شد و اگر ما فردای آن روز نیز اعزام می‌شدیم شب قبل از مسابقات به پرتغال می‌رسیدیم. ما حتی به ثبت‌نام هم نمی‌رسیدیم و با توجه به این مسائل ما سفر را کنسل کردیم.

وی ادامه داد: دلیل عدم حضور ما در ترکیه نیز علاوه بر مسائل امنیتی به این خاطر بود که ما وقت سفارت از سوئیس و آلمان داشتیم و اولویت ما حضور در مسابقات کاراته وان آلمان بود. آنطور که ما دیدیم تیم‌های فرانسه، مصر و سایر تیم‌های تراز اول در مسابقات آلمان شرکت کردند و این باعث شد اولویت ما حضور در مسابقات کاراته وان آلمان باشد.

سرمربی تیم ملی کاراته تصریح کرد: اگر ما در مسابقات ترکیه شرکت می‌کردیم امکان حضورمان در سفارت برای دریافت روادید آلمان وجود نداشت و ما یک فرصت بزرگ را قبل ازمسابقات جهانی از دست می‌دادیم. دیروز تعدادی از بچه‌های ما وقت سفارت داشتند و امروز و فردا نیز تعداد دیگری از بچه‌ها به سفارت آلمان خواهند رفت تا اقدامات لازم برای این سفر انجام شود .

هروی در خصوص حضور در مسابقات کاراته ژاپن عنوان کرد: هنوز حضور ما در مسابقات ژاپن به دلیل بعد مسافت مشخص نیست و احتمال عدم حضورمان در این مسابقات نیز وجود دارد. تمام هم و غم ما حضور در دیدارهای تدارکاتی است اما این دو سفر به دلیل مسائلی که گریبانگیر ما شد از برنامه‌های ما خارج شد. مطمئنا ما اگر در این دیدارهای تدارکاتی حاضر شویم به نفع ما خواهد بود و حضور در دیدارهای تدارکاتی دغدغه اصلی کادرفنی است. اصلا برد و باخت این مسابقات برای ما مهم نیست و حتی باخت‌ها در این مسابقات نیز در مسابقات جهانی تبدیل به برد برای ما می‌شود، هرچند که ما نشان دادیم در دیدارهای تدارکاتی نیز پیروز بودیم.

وی ادامه داد: ما قبل از حضور در دوره گذشته مسابقات جهانی در آلمان از فرصت حضور در تورنمنت‌های بین‌الملی استفاده کردیم. ما در آن زمان در مسابقات کاراته وان ژاپن حضور یافتیم و به فاصله یک هفته بعد از آن در کاراته وان ترکیه شرکت کردیم. بعد از کاراته وان ترکیه نیز به بازی‌های آسیایی اعزام شدیم و با آمادگی در مسابقات جهانی حضور یافتیم و از همه فرصت‌های استفاده کردیم.

سرمربی تیم ملی کاراته عنوان کرد: شرایط تیم ملی در حال حاضر خوب است و بچه‌ها از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی به سر می‌برند. آسیب دیدگی‌هایی جزیی بین بازیکنان وجود دارد اما با این توانایی که من از بچه‌ها می‌بینیم در مسابقات جهانی مجددا اسم ایران را بر سر زبان می‌اندازند.

[ad_2]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا