یزدانی: با توجه به نبود فضا و تعداد شرکت کنندگان این تصمیمات گرفته شد

انتخابی های تیم ملی کاراته در حالی پیگیری می شود که برخی اعتراضات از سوی یکی از کارشناسان این رشته ورزشی بر نحوه ی برگزاری این رقابت ها شده است. سیروس یزدانی رئیس کمیته داوران استان تهران در گفت و گو با خبرنگار کاراته نیوز گفت: متاسفانه یک روز قبل از شروع رقابت های انتخابی تیم ملی مادر سرپرست کمیته داوران کاراته کشور فوت کرد و جناب آقای جعفری به عنوان دبیر این کمیته مسئول پیشبرد این رقابت ها شد.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال بسیار زیاد شرکت کنندگان در رقابت های نوجوانان و جوانان، مسئولان برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی تصمیم گرفتند تا مسابقات این رده ی سنی بدون جدول شانس مجدد (رپه شارژ) برگزار شود.

یزدانی در ادامه اظهار کرد: با توجه به تعداد شرکت کنندگان و نبود فضا برای انجام مسابقات در بیش از دو تاتامی این تصمیم از سوی مسئولین برگزاری رقابت ها گرفته شد که با موافقت شورای داوران این مورد انجام شد.

داور بین المللی کشورمان افزود: همچنین در رقابت های انتخابی کاتا نیز با تصمیم آقای گودرز کمانگیر دبیر اجرای مسابقات کاتا، در این مسابقات هم جدول شانس مجدید(رپه شارژ) نخواهیم داشت.

وی افزود: این شرایط برای تمام بازیکنان و استان ها یکسان بود. البته با تصمیم مسئولین فدراسیون کاراته، قرار بر این شد تا بازیکنان مطرحی که در جدول رپه شارژ می توانستند حضور یابند نیز به اردوهای تیم ملی دعوت شوند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا