بازسازی سالن والیبال آزادی در دستور کار شرکت توسعه

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از تفاهم این شرکت با فدراسیون والیبال برای بازسازی سالن والیبال خبر داد.

به گزارش ایسنا، مصطفی مدبر با بیان اینکه با تفاهم‌نامه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و فدراسیون والیبال به زودی عملیات بازسازی سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی آغاز خواهد شد گفت: طبق صحبتی که با داورزنی داشتم قرار شد ترمیم بخشی از سالن والیبال آزادی در دستور کار قرار گیرد و بناست بخش‌هایی از آن را ما بازسازی کنیم و هزینه‌های بخش‌هایی از سالن نیز به عهده فدراسیون والیبال باشد.

وی افزود: ان‌شاءالله قصد داریم به صورت اساسی سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی را ترمیم و بازسازی کنیم و مواردی مانند سالن کنفرانس خبری، رختکن و… را بازسازی کنیم. توافق انجام شده و ان‌شاءالله سالن برای برگزاری مسابقه‌های جهانی آماده خواهد شد.

به گزارش ایسنا، همچنین سید حسن طباطبایی رییس جدید مجموعه ورزشی آزادی در حاشیه مراسم معارفه خود درباره زمان برگزاری انتخابات فدراسیون کاراته گفت: ان‌شاءالله در زمان مقرر سعی می‌کنیم انتخابات فدراسیون کاراته را برگزار کنیم.

وی درباره برنامه‌های خود در مجموعه ورزشی آزادی گفت: من از ابتدا از پرسنل شرکت توسعه و نگهداری امکان ورزشی بودم و تخصص من نیز نگهداری از اماکن ورزشی است. تمام سعی خود را می‌کنم تا منشاء خیر در این مجموعه باشم و بتوانم کارها را به خوبی پیش ببرم. ورزشگاه آزادی خانه من است و من به این خانه بازگشتم.

طباطبایی درباره حضورش در انتخابات فدراسیون اسکی و اینکه آیا حضورش در ورزشگاه آزادی مانع از این کار نمی‌شود گفت: با توجه به شرایط فعلا برنامه‌ای برای اسکی ندارم. البته انصرافم را نیز اعلام نمی‌کنم و قصد چنین کاری ندارم. به هر حال فرقی نمی‌کند چرا که من قبلا در مجموعه ورزشی شیرودی مشغول به کار بودم و حالا مجموعه ورزشی آزادی را به من سپرده‌اند و این موضوع مشکلی را در کارم ایجاد نمی‌کند.

انتهای پیام

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا