طباطبایی: فعلا برای اسکی برنامه‌ای ندارم/ تا برگزاری انتخابات در کاراته هستم

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سید حسن طباطبایی مدیر جدید مجموعه ورزشی آزادی در خصوص اینکه شما هم سرپرستی فدراسیون کاراته را برعهده دارید و هم برای اسکی نامزد شده‌اید اظهار داشت من تا زمان برگزاری انتخابات فدراسیون کاراته سرپرست هستم تا شرایط مهیا شود اما فعلا برای اسکی برنامه‌ای ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که حضور همزمان شما در کاراته و آزادی خللی در برنامه‌ها ایجاد نمی‌کند گفت: من قبلا هم مدیر کشوری بودم و مشکلی نداشتم. برای مجموعه ورزشی آزادی هم در تلاش هستیم تا شرایطی را مهیا کنیم تا آزادی برای ورزش قهرمانی آماده باشد.

طباطبایی در پاسخ به این سوال که می‌گویند هر جایی نیرو کم داشته باشند شما را انتخاب می‌کنند خاطرنشان کرد: من جزو پرسنل شرکت توسعه هستم و از همان ابتدا تخصصی ترین کارهایم نگهداری اماکن بوده است. آزادی خانه من است امیدوارم منشا خیر باشم.

به گزارش فارس، مدبر مدیر شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی هم درباره ترمیم سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برای لیگ جهانی والیبال گفت: من با داورزنی صحبت کردم ترمیم بخش‌هایی از آزادی برای لیگ جهانی در دستور کار قرار گرفته و قرار است بخش هایی از این سالن را به صورت اساسی ترمیم کنیم تا فدراسیون بتواند سالن هایی را برای رختکن، کنفرانس خبری و همین طور صدا و تصاویر داشته باشد. این توافق بین ما و والیبال انجام شده هزینه‌ها هم تقسیم می‌شود. یک بخشی از هزینه را ما از بودجه عمرانی به فدراسیون می‌دهیم و بخشی را هم فدراسیون والیبال پوشش می‌دهد.

انتهای پیام/ک

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا