خاکسار: با قدرت در دور دوم مسابقات انتخابی‌ حاضر می‌شوم

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

طراوت خاکسار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم عنوان کرد: تمام تلاشم این است که در دور بعدی رقابت‌های انتخابی در حد و اندازه‌های خودم ظاهر شوم و بتوانم وارد اردوی تیم ملی شده و برای حضور در پیکارهای جهانی اتریش آماده شوم. هدفم حضور در مسابقات جهانی است و سعی می‌کنم بعد از حضور موفق در دور بعدی مسابقات انتخابی با تمرکز بیشتر بر روی تمرینات ثابت کنم که می‌توانم نماینده شایسته‌ای برای کاراته ایران باشم.

وی ادامه داد: در دور اول مسابقات انتخابی که به نوعی حکم مسابقات کشوری را نیز داشت ۶ دور در جدول مسابقه دادم و در رتبه سوم قرار گرفتم. دور دوم انتخابی‌ها پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود و امیدوارم بتوانم به عنوان نفر اول این دور وارد اردو بشوم.

ملی‌پوش کاراته بانوان اظهار داشت: تمرینات خوبی را بعد از رقابت‌های انتخابی دور اول داشته‌ام و از لحاظ روحی و بدنی در شرایط خوبی به سر می‌برم. جدا از این موضوعات واقعا انگیزه بالایی برای موفقیت در این دور از مسابقات دارم و قطعا مقابل تک‌تک شرکت‌کنندگان می‌جنگم و با قدرت تنها به فکر پیروزی خواهم بود. هدفم موفقیت در رقابت‌های جهانی است و از این موضوع کوتاه هم نمی‌آیم.

انتهای پیام/

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا