روحانی: رقابتهای انتخابی تیم ملی سطح نسبتا خوبی داشت

مربی تیم ملی کاراته گفت: شرایط فنی مسابقات ایده آل بود و قطعا با همکاری کادرفنی میتوانیم درارتقای نتایج پیکارهای جهانی اتریش تاثیر گذار باشیم.
به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، حسین روحانی در گفت و گو با خبرنگار ما درخصوص انتظار کادرفنی از ظهور یک پدیده در این رقابت ها گفت: مسابقات در شرایط مطلوبی برگزار شد و شاهد مبارزه های نسبتا خوبی از بازیکنان بودیم. مجموعه کادرفنی چشم انتظار دیدن پدیده در این پیکارها بودند اما متاسفانه این امر محقق نشد؛ اما این دلیل بر آن نمیشود که کیفیت بازیها خوب نباشد.
وی در ادامه اظهار داشت: در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم ما شاهد چندین چهره خوب بودیم که از لحاظ سنی در رده امید بودند و کومیته های خوبی را به نمایش گذاشتند. همچنین در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم نیز در بازی فینال که بین آقای مهدیزاده و روستا برگزار شد به جرات می توان گفت که شاهد یکی از بهترین کومیته های روز آخر این دوره از رقابتها بودیم. مصطفی روستا، شیرصفت، عنایتی جوانان آینده دار کاراته ایران هستند که باتوجه به گروه سنی خود بازی خوب و قابل قبولی را ارائه دادند، اما متاسفانه در اوزان دیگر بازی خاصی را مشاهده نکردیم. کادرفنی مایل بود که چهره های جدیدی را در این دوره از رقابتها ببیند اما متاسفانه این امر میسر نشده است.
روحانی درمورد سطح داوری این رقابتها افزود: داوری ها نسبت به دوره های گذشته خوب بود. البته نمی توان گفت که شاهد قضاوت های بدون اشتباه بودیم اما خوشبختانه این اشتباهات به حداقل رسیده است.
وی متذکر شد: این حداقل اشتباهات نیز از نظر بنده به علت تغییر قانون داوری همچنین عدم تطبیق بازیکنان و داوران عزیز با قوانین جدید داوری می باشد که با گذر زمان رفع می شود.
حسین روحانی درمورد شرایط ورود نفرات به اردوهای تیم ملی اذعان داشت: نفرات برتر رقابت های قهرمانی کشور که تحت عنوان انتخابی تیم ملی برگزار شد به همراه نفراتی که به صلاحدید کادرفنی انتخاب شدند همه در روز اردیبهشت وارد اردو می شوند.
همچنن در روز اردیبهشت مابین نفرات دوم، سوم، سوم مشترک و دعوت به اردوها انتخابی درون اردویی برگزار می گردد که نفرات برتر به علاوه افرادی که از لحاظ شرایط فنی و صلاحدید کادرفنی امکان حضور در اردو را داشته باشند، به مرحله بعد ورود می کنند که زمان آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
مربی تیم ملی کاراته درباره آسیب مجید حسن نیا عنوان کرد: بعد از اجرای تکنیک آشی بارای مهدی زاده، حسن نیا با آرنج به زمین برخورد کرد و متاسفانه دچار آسیب دیدگی از ناحیه آرنج شد.
وی در ادامه افزود: امیر مهدی زاده بی احتیاطی نکرد و هیچ خطایی از جانب وی صورت نگرفته است بلکه این آسیب دیدگی تنها یک اتفاق بود. امیدوارم هرچه زودتر حال این بازیکن ارزنده ما بهبود یابد.
وی در آخر خاطرنشان کرد: از سرپرست فدراسیون کاراته آقای طباطبایی و اعضای کمیته فنی که به ما برای حضور در کادرفنی تیم ملی بزرگسالان اعتماد کردند تشکر می کنیم. و امیدوارم که با همدلی و همکاری هم بتوانیم تیم منسجم و قدرتمندی تشکیل دهیم تا در مسابقات جهانی اتریش نتایجی شایسته کشورمان کسب کنیم. امیدوارم این اتفاق با دعای تمام اعضای خانواده کاراته اتفاق بیفتد تا باعث برافراشته شدن نام ایران عزیزمان باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا