غایبین به طباطبایی پیام دادند/ عضو کمیته فنی رای را پنهانی لو داد!

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جلسه کمیته فنی فدراسیون کاراته جهت انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان روز گذشته در محل فدراسیون برگزار و در نهایت شهرام هروی با کسب ۸ رای به‌ عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد.

* جلسه روز گذشته با حضور هر سه گزینه سرمربیگری تیم ملی (سلیمانی، دباغیان و هروی) برگزار شد، دباغیان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی به دلیل مشکلات خانوادگی از قبول مسئولیت انصراف داد.

* در پایان ارائه برنامه‌های مربیان، شهرام هروی سرمربی جدید تیم ملی پس از ترک سالن جلسه بلافاصله فدراسیون را ترک کرد.

* علیرضا سلیمانی سرمربی تیم ملی نیز پس از ارائه برنامه‌های خود دقایقی پس از هروی جلسه را ترک کرد، اما در فدراسیون برای مطلع شدن رای نهایی منتظر ماند.

* سید حسن طباطبایی سرپرست فدراسیون رای نداد.

* پس از اینکه اعضاء مجمع رای خود را اعلام کردند، آرای شمارش شد و شهرام هروی با کسب ۸ رای به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد. البته سلیمانی نیز ۵ رای کسب کرد.

* غلامرضا دباغیان عضو کمیته فنی و سرمربی سابق تیم ملی پس از اینکه هروی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد با صدای بلند اعلام کرد که طباطبایی (سرپرست فدراسیون کاراته) امروز عدالت را رعایت کرد.

* احمد صافی و مسعود رهنما عضو کمیته فنی در جلسه امروز حضور نداشتند و در پایان جلسه سرپرست فدراسیون مدعی شد که آنها نیز قبل از آغاز جلسه به او پیغام داده‌اند که گزینه آنها نیز شهرام هروی است.

* یکی از اعضای کمیته فنی در تصمیماتی عجیب و پنهانی خبرهای کمیته فنی را به بیرون از جلسه منتقل می‌کرد و در واقع حکم خبرنگار افتخاری را از اصحاب رسانه دریافت کرده بود.

* دبیر مجمع کمیته فنی از انتقال پنهانی اخبار داخل جلسه به بیرون از جلسه هم ابراز ناراحتی کرد.

* علیرضا سلیمانی سرمربی سابق تیم ملی از مصاحبه کردن با رسانه‌ها خودداری کرد.

انتهای پیام/آ

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا