سرپرست فدراسیون کاراته: از روز نخست سرپرستی قرار نبود برای ریاست کاندید شوم

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

طباطبایی سرپرست فدراسیون کاراته درباره انتخابات این فدراسیون گفت: ز روز نخست سرپرستی قرار نبود برای ریاست کاندید شوم.

طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا، اظهار کرد: از روز نخست که سرپرست شدم، گفتم قرار نیست برای ریاست ثبت نام کنم کسی باور نکرد، یک سری شایعات مبنی بر کاندید شدند من بود ولی از ابتدا گفته بودم بنای کاندید شدند ندارم در مصاحبه های خود نیز گفته بودم.

وی در خصوص تعداد بالای افراد شرکت کننده در انتخابات، تصریح کرد: وزارت ورزش ظرفیتی آزاد را مهیا کرده و انتخابات به صورت آزاد برگزار می شود و سعی می کند در انتخابات دخالتی نداشته باشد و تعدا بالا نشان دهنده ی انتخاباتی آزاد است. کاراته نسبت به فدراسیون‌های دیگر بیش‌تر ثبت نام کرده است در گذشته این طور نبود و تعداد کم‌تری ثبت نام می کردند این نشان دهنده ظرفیت رقابت ایجاد شده است. انشاالله مجمع انتخابات فدراسیون برگزار شود و اعضا بتوانند یک انتخاب درست برای آینده فدراسیون داشته باشند.

۲۱-۲۲ فروردین ماه سال جاری پنجمین دوره لیگ جهانی کاراته در دبی برگزار شد و تیم ایران با بیش از پنجاه ورزشکار در این رقابت شرکت کرد و با یک نقره و سه برنز در جایگاه پنجم قرار گرفت.

طباطبایی در ادامه در خصوص نفرات شرکت کننده در مسابقات کاراته امارات خاطر نشان کرد: مسابقات کارته وان مسابقات آزادی هست با حضور قهرمانان، ما نیز از کمیته فنی نمایندگانی در این مسابقات داشتیم، مربیان تیم ملی و اعضای کمیته فنی و دبیر فدراسیون در این رویداد ها حضور داشتند و ورزشکاران کشور خودمان و نیز سایر کشور ها را آنالیز کردند تا بتوانیم در مسابقات قهرمانی جهان در آینده استفاده کنیم.

همچنین در رابطه با تعداد بالای ورزشکاران ایرانی در این رقابت‌ها گفت: ورزشکاران حرفه‌ای می خواهند، دائماً در مسابقات شرکت کنند و کشور دبی چون نزدیک بود و هزینه‌ی کم‌تری داشت تعداد نفرات شرکت کننده بیش‌تر شد، البته با تمام ظرفیت در این رقابت‌ها شرکت نکردیم انشالله در آینده شرایطی را فراهم کنیم که بتوانیم در مسابقات با کیفیت بهتری حاضر شویم.

طباطبایی در خصوص بدهی این فدراسیون به ارگان‌ها و نهاد‌های مختلف اظهار داشت: بحث های مالی شامل موارد مختلفی است، این موضوعات درون سازمانی است، به هر حال هر فدراسیونی امکان دارد بدهی‌ها و طلب‌هایی داشته باشد، این موضوع بدیهی است، بهتر است من در این رابطه پاسخ ندهم و از روسای گذشته می توانید ایم موارد را سوال کنید.

انتهای پیام

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا