شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته مردان شد

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

در جلسه ای که صبح امروز با حضور سرپرست فدراسیون و کمیته فنی صورت گرفت کاندید‌ها برنامه‌ی خود را برای کمیته فنی شرح دادند و دقایقی پیش رای گیری انجام شد.

به گزارش ایسنا، تکلیف سرمربی تیم ملی کاراته مردان قبل از انتخابات فدراسیون، برای حضور در رقابت‌های جهانی اتریش مشخص و هدایت تیم ملی به شهرام هروی داده شد. سه نفر برای این پست کاندید بودند که پیش از رای‌گیری غلامرضا دباغیان به دلیل مشکلات خانوادگی انصراف داد و رای‌گیری برای مشخص شدن سرمربی بین سلیمانی و هروی بود که با مجموع ۱۰ رای شهرام هروی هدایت تیم ملی را برعهده گرفت.

در ابتدای جلسه سرپرست فدراسیون برای رفع ابهامات بیان کرد: بنده مستقیم یا غیر مستقیم از هیچ نامزدی حمایت نکرده ام؛ رای من، رای اعضای کمیته فنی یا همان بزرگان کاراته است. هر نقل قولی از سوی بنده مبنی بر حمایت از کاندیدایی خاص، کذب محض است. این موضوع را در ابتدای جلسه عنوان کردم تا اعضای کمیته فنی از آن مطلع شوند. به عنوان سرپرست فدراسیون کاراته به نظرات اعضای کمیته فنی احترام می گذارم. سرمربی تیم ملی امروز با نظر اعضای کمیته فنی انتخاب می شود نه سرپرست فدراسیون کاراته؛ در رای گیری اگر بنده را قابل بدانید تنها یک رای دارم.

مسعود رهنما و احمد صافی از اعضای کمیته فنی در این جلسه حضور نداشتند.

انتهای پیام

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا