باقری: تیم ملی نیاز به آنالیزور دارد/ بخش آموزش نیاز به تقویت دارد

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

کمیته فنی فدراسیون کاراته گفت: در تیم ملی باید آنالیزور داشته باشیم که در مسابقات رسمی حضور داشته باشد تا بانک اطلاعاتی قوی داشته باشیم.

افسانه باقری عضور کمیته فنی فدراسیون کاراته در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت : در تیم ملی بانوان باید یک یا دو آنالیزور داشته باشیم که در مسابقات رسمی همیشه حضور داشته باشند و به صورت مداوم در این زمینه شرایط فنی بازیکنان کشورهای دیگر را در بانک اطلاعاتی خود داشته باشند.   
 
رئیس سبک کاراته سنتی یادآور شد : سالها پیش این مطالب را بیان کردم . امیدوارم بتوانیم در این خصوص گام های موثری برداریم چرا که داشتن یک آنالیزور و بانک اطلاعاتی می تواند کمک زیادی به ارتقاء بازیکنان تیم ملی کند.   
 
 وی با اظهار امیدواری در خصوص شرایط کاراته کشور ، گفت امیدوارم با تصمیمات به جا کاراته در آینده نزدیک به جایگاه مطلوب برسد. همه با هم کمک کنیم تا کاراته به جایگاه واقعی خود برسد و کرسی های ازدست رفته را بازیابیم.   
 
وی ادامه داد : کاراته فقط بعد داخلی ندارد و باید در بحث بین المللی نیز کار شود و بتوانیم از این بعد نیز در قسمت های مختلف بین المللی کار کنیم.   
 
رئیس انجمن کاراته دانشگاه پیام نور درباره بحث آموزش تصریح کرد : در فدراسیون باید بخش آموزش را تقویت کنیم و در این بخش نیز به ابعاد مختلف توجه کنیم و گسترش دهیم مانند تربیت مدرسان ، ارتقاء دانش داوران ، مربیان در بخش بانوان و در این خصوص نیز به روز باشیم و بتوانیم از دانش مربیان شاخص بهره بریم همانند چند سال پیش که خانم تانیانا پتروویچ از صربستان را به عنوان مدرس جهت برگزاری استاژ به کشور دعوت کردیم.   
 
باقری تصریح کرد : باید شرایطی به وجود بیاید که ورزشکاران این رشته در مسابقاتی که از سطح فنی خوبی برخوردارند بتوانند شرکت کنند چرا که شرکت در مسابقات تدارکاتی کمک زیادی می تواند به بالا رفتن سطح فنی بازیکنانمان کند.   
 
عضو کمیته فنی فدراسیون کاراته در خصوص حضور روانشناس در کنار تیم های ملی در جریان مسابقات بیان داشت : به نظر من بهره بردن از روانشناس در کنار تیم به طور حتم می تواند موثر باشد و دوره ای نیز روانشناس داشتیم و باید در این خصوص نیز برنامه مدونی داشته باشیم.   
 
عضو شورای داوران با اشاره به کسب مجوز حجاب تصریح کرد : این کار نتیجه تلاش همه کسانی بود که در مدت چندین سال برای کسب این مهم تلاش کردند و در یک دوره زمانی طولانی مدت به ثمر رسید.
 
دارنده کمربند مشکی دان هشت در پایان خاطرنشان کرد :  به نظر من تمام کارهای مربوط به بانوان باید از قسمت مردان کاملآ مجزا شود چرا که بانوان توامندیهای بسیاری در تمام بخش ها دارند و باید  از توانمندیهای بانوان در همه قسمت ها استفاده شود.

انتهای پیام/

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا