مردانی: نباید خلیفه کُشی در کاراته باب شود/ منتقدان هم یک روز پیشکسوت خواهند شد

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

محمدعلی مردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی کاراته برای حضور در مسابقات جهانی اتریش، گفت: قرار است کمیته فنی سرمربی تیم ملی را در جلسه بعدی معرفی کند. پس از آن قاعدتا پس از معرفی کادر فنی انتخابی تیم ملی نیز با حضور آنها برگزار خواهد شد.

سرپرست دبیری فدراسیون کاراته در پاسخ به این سوال که آیا زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون کاراته مشخص شده است یا خیر؟ عنوان کرد: تا به امروز در مورد برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون هیچ ابلاغی به ما ارائه نشده است اما حدس می‌زنم بعد از انتخابات فدراسیون فوتبال که قرار است اردیبهشت‌ماه برگزار شود انتخابات فدراسیون کاراته نیز بلافاصله برگزار شود. به هر حال ابتدا باید صلاحیت کاندیدها اعلام شود و پس از آن انتخابات ریاست فدراسیون برگزار شود.

وی در پاسخ به این سوال که گویا شایعه شده انتخابات اواخر شهریور ماه قرار است برگزار شود، گفت: بعید می‌دانم شهریورماه انتخابات ریاست فدراسیون برگزار شود. احتمال زیاد خرداد ماه یا اوایل تیرماه این انتخابات برگزار می‌شود. فعلا اولویت برای وزارت ورزش برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال است.

مردانی در واکنش به حواشی اخیر که اهالی خانواده کاراته علیه یکدیگر در رسانه‌ها به وجود آوردند، اظهار داشت: به نظرم این صحبت‌هایی که طی چند وقت اخیر مطرح می‌شود خوب نیست. من به پیشکسوتان که بزرگ‌تر ما هستند نمی‌توانم حرفی بزنم اما جوان‌ترها یک مقدار باید سعه‌صدر داشته باشند و حرمت پیشکسوت‌ها را از بین نبرند چرا که یک روزی آنها در جایگاه پیشکسوت کاراته قرار خواهند گرفت. اگر خلیفه‌ کُشی باب شود این وضعیت برای آنها هم رخ می‌دهد.

سرپرست دبیری فدراسیون کاراته در ادامه گفت: طباطبایی از روزی که به عنوان سرپرست فدراسیون آمده می‌گوید باید خرد جمعی در فدراسیون حاکم باشد. در حال حاضر هم روال به همین صورت است. کمیته فنی تصمیماتی را گرفته و همه باید به تصمیماتی که گرفته شده احترام بگذاریم. این خیلی قشنگ نیست که تصمیمات پیشکسوتان را زیر سوال ببریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با انتخاب کادر فنی تیم ملی شما موافق هستید یا خیر؟ گفت: وقتی مسابقات انتخابی قرار است برگزار شود باید کادر فنی تیم ملی نیز منصوب شود. اگر انتخاب اصلح باشد قطعا رئیس منتخب بعدی هم این انتخاب را می‌پذیرد اما اگر با عجله این کار صورت بگیرد رئیس بعدی شاید بیاید و بگوید من این انتخاب را قبول ندارم. به نظرم با کارشناسی باید سرمربی را انتخاب کنیم تا اینکه رئیس بعدی نیز با نظر کمیته فنی موافق باشد.

انتهای پیام/آ

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا