حسن‌بیگی: دنیا به کاراته ایران احترام می‌گذارد/ مدال جهانی بزرگ‌ترین هدفم‌ است

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

ابراهیم حسن بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، از شرایط تمرینی خود در اردوی تیم ملی کشور ماکائو گفت: با دعوت فدراسیون کاراته طبق درخواست رشیدنیا سرمربی تیم ملی کاراته ماکائو بنده به همراه حسین سمندر و امیر مهدی‌زاده راهی کشور ماکائو شدیم و در حال حاضر در اردوی مشترک حضور داریم. خوشبختانه تمرینات خوبی در اینجا پیگیری می‌شود و این تمرینات به سود کاراته هر دو کشور است چرا که از تجربیات یکدیگر در این اردوی مشترک استفاده می‌کنیم. البته تیم ملی ماکائو نیز از این فرصت استفاده می‌کند تا با نحوه تمرینات کاراته‌کاهای ایرانی بیشتر آشنا شود.

وی در ادامه افزود: ما هم از تجربیات رشیدنیا سرمربی تیم ملی ماکائو که سالهاست در این کشور فعالیت می‌کند استفاده می‌کنیم ما در اینجا تمرینات متفاوتی را پیگیری می‌کنیم و از نظر کاراته تمرینات تخصصی، تمرینات با وزنه، تمرینات چابکی را در این مدت داشته‌ایم.

کاراته‌کای سابق تیم ملی کشورمان در ادامه گفت: ما آماده می‌شویم تا در انتخابی تیم ملی شرکت کنیم و برای حضور در مسابقات جهانی اتریش فیکس تیم ملی شویم. امیدوارم بتوانیم در انتخابی موفق باشیم و راهی مسابقات جهانی شویم. دوره قبل کاراته ایران در آلمان پس از ۵۰ سال عنوان قهرمانی کمیته تیمی را کسب کرد. حالا برای کسب عنوان قهرمانی و دفاع از نتایج دور قبل کار سختی را در پیش داریم. اما امیدوارم که نتایج آلمان دوباره در اتریش تکرار شود.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: اینکه ما را به اردوی مشترک دعوت می‌کنند نشان از این دارد که کاراته دنیا به کاراته ایران احترام می‌گذارد. به هر حال استفاده از این اردوهای مشترک دو طرفه است ما هم در اینجا از تجربیات استاد رشیدنیا استفاده می‌کنیم.

حسن بیگی در ادامه اظهار داشت: برای رسیدن به اهدافمان نیاز به یک برنامه‌ریزی خیلی خوب داریم. من تمام تلاشم را می‌کنم تا در مسابقات جهانی بهترین نتیجه را کسب کنم. کسب عنوان قهرمانی در کمیته انفرادی یکی از اهداف بزرگ ورزشی من است و امیدوارم به هدفم برسم.

انتهای پیام/ر

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا