آرین‌خو: رهنما حالا یادش افتاده که باید به پیشکسوت و کمیته فنی احترام بگذارد؟!

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

محمد آرین‌خو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ضمن انتقاد شدید از عملکرد کمیته فنی و حرف‌های اخیر مسعود رهنما  اظهار داشت: همین آقای مسعود رهنما که امروز وکیل مدافع کمیته فنی شده و می‌گوید کسی نباید انتقاد کند و  کمیته را به حاشیه بکشد، در زمان مدیریت من در تیم ملی وقتی افراد وابسته‌اش کنار گذاشته شدند بدترین انتقادات را به من داشت. سوال من این است که حالا که منافع‌شان به نوعی تامین می‌شود، باید به پیشکسوت و بزرگتر یا اعضای کمیته فنی احترام گذاشت؟!

وی ادامه داد: تا زمانی که منافع شخصی دوستان فراهم باشد، دائما تعریف و تمجید می‌کنند ولی وقتی منافع‌شان به خطر می‌افتد، شروع به مخالفت می‌کنند و به تنها چیزی هم که فکر نمی‌کنند، احترام به پیشکسوت و یا مدیر فنی و اشخاص دیگر است. خوشبختانه هنوز حرف‌های رهنما در آن برحه از حافظه‌ها پاک نشده است.

مدیر پیشین تیم‌های ملی کاراته اظهار داشت: در کل کار کمیته فنی چیست؟ اصلا مگر می‌شود ۱۷ یا ۱۸ نفر عضور کمیته فنی فدراسیون باشند؟ چرا شرح وظایف این کمیته مشخص نمی‌شود تا بفهمیم خروجی جلسات و تصمیم‌گیری‌ها چیست؟ پیش از این هم بارها گفتم که سرپرست فدراسیون به جای اینکه به فکر تشکیل کمیته فنی و انتخاب کادر فنی باشد، بهتر است به برگزاری هر چه سریع‌تر انتخابات فکر کند.

آرین‌خو گفت: هر فردی که رئیس فدراسیون شود، کادر فنی‌اش را خودش انتخاب می‌کند و بهتر است تصمیمی نگیریم که بعدها دوباره کاراته را وارد حواشی جدید کنیم. دوستانی که اصرار دارند هر چه سریع‌تر کادر فنی انتخاب شود احتمالا به دنبال تزریق نیروهای خودشان در کادر فنی هستند. آنها می‌خواهند افراد وابسته خود را وارد تیم کنند و این موضوعی کاملا مشخص است.

وی در پایان گفت: طباطبایی آقامیری را به عنوان مسئول کمیته فنی گذاشته و دوستان مشغولند و نیازی به حضور ما نیست. حتی اگر مرا در این جلسات دعوت هم کنند، هرگز حضور پیدا نمی‌کنم. در این فضا هر کسی به فکر تامین منافع خودش است و تنها چیزی که به آن توجه نمی‌شود سود و زیان کاراته مملکت است. مگر می‌شود ۱۷ یا ۱۸ نفر عضو کمیته فنی یک فدراسیون باشند؟ مگر قرار است همه در این کمیته جایگاه داشته باشند؟

انتهای پیام/

 

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا