سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد راهی چین می شود

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

 به گزارش خبرنگار مهر، احمد صافی که سابقه هدایت تیم های ملی کره جنوبی و پاکستان را در کارنامه دارد برای تدریس در یک سمینار مربیگری راهی چین می شود. وی در مدت حضور خود در چین با حضور در اردوی تیم ملی بر کار مربیان و کاراته کاهای این تیم نظارت خواهد شد. 

وی به دعوت فدراسیون کاراته چین راهی پکن خواهد شد و احتمال اینکه در این سفر مذاکراتی در خصوص قبول هدایت تیم ملی این کشور بین طرفین صورت بگیرد زیاد است. 

وی در این خصوص به مهر گفت: پیش از این ارتباطاتی با مسئولان کاراته چین داشتم و مشاوره هایی را هم به آنها داده ام که در نهایت با دعوت رسمی به زودی راهی این کشور خواهم شد. فدراسیون کاراته چین برای پیشرفت این رشته برنامه های زیادی دارد که اگر کاراته المپیکی شود وضعیت متفاوت خواهد شد. 

صافی ادامه داد: در یک جلسه رسمی موضوع را بررسی خواهیم کرد و هر کمکی که بتوانم برای توسعه و پیشرفت کاراته در این کشور انجام خواهم داد. به چین می روم تا ببینم انتظار آنها چیست و من چه کمکی می توانم داشته باشم.

این مربی کاراته در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اکوادور برای برگزاری کمپ و تمرین همانند سال گذشته به ایران می آید. اعضای تیم ملی اکوادور در ماه آینده  در ایران اردو خواهند داشت که برنامه ریزی تمرینی برای حضور در مسابقات پان آمریکن با بنده است. همچنین تیم ملی هنگ کنگ هم با همکاری اعضای تیم دانشگاه آزاد اردوی مشترک در ایران خواهند داشت. 

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا