زیگساری: منتقدان کمتر جنجال به پا کنند/ بزرگان کاراته تصمیمات اخیر را گرفته‌‌اند

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

حامد زیگساری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حواشی اخیری که پس از برگزاری کمیته فنی فدراسیون کاراته به وجود آمده است، گفت: به نظرم باید هرچه سریع‌تر انتخابات ریاست فدراسیون کاراته برگزار شود اما با توجه به اینکه در حال حاضر زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون کاراته مشخص نیست؛ بهتر است انتخابی تیم ملی و کادر فنی مشخص شود.

وی در ادامه افزود: باید هرچه سریع‌تر کادر فنی مشخص شود و به نظرم این تصمیمی که در کمیته فنی گرفته شده، کاملا تصمیمی منطقی بوده است. ناگفته نماند این تصمیمات در کمیته فنی فدراسیون گرفته شده و تصمیمی نبوده که سرپرست فدراسیون گرفته باشد. در کمیته فنی بزرگان کاراته حضور دارند و با یک خرد جمعی این تصمیمات گرفته شده است. این کار صحیحی بوده و امیدوارم منتقدان کمتر جنجال به پا کنند.

کاپیتان اسبق تیم ملی کاراته کشورمان عنوان کرد: اگر کسی هم به عنوان مربی تیم ملی انتخاب نشد باید خونسرد باشد و در مقابل تصمیماتی که گرفته شده جبهه نگیرد. باید به خاطر جامعه کاراته همه ما از خودگذشتگی نشان دهیم تا کاراته در آرامش باشد. امیدوارم افرادی که پس از انتخاب کادر فنی بیرون ماندند دنبال سهم‌خواهی نباشند و کاراته را برهم نزنند.

وی در پایان از مربیگری خود در کشور ماکائو گفت: خوشبختانه پیشنهاد خوبی از کشور ماکائو داشتم و با توجه به اینکه محمدرضا رشیدی‌نیا هدایت تیم‌های ملی آن کشور را برعهده دارد، قرار است ۱۰ اردیبهشت‌ماه راهی ماکائو شوم و فعالیت‌ام را آغاز کنم. طبق قراردادی که با فدراسیون کاراته ماکائو ثبت کرده‌ام قرار است یک سال در کنار تیم‌های ملی این کشور فعالیت کنم. امیدوارم که در کنار رشیدی‌نیا تجربیات جدیدی یادبگیرم.

انتهای پیام/ا

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا