کتیرایی: کادر فنی اعزامی به جهانی آلمان می‌تواند گزینه خوبی برای تیم ملی باشد

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

علیرضا کتیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ضمن اشاره به این موضوع که نتایج لیگ جهانی امارات زنگ خطری برای کاراته ایران است، عنوان کرد: هنوز به جواب این سوال نرسیدم که وظیفه کمیته فنی فدارسیون چیست؟ اینکه در یک اتاق بنشینند و در مورد کاراته ایران و جهان نظر بدهند و یا دائما در این مورد بحث کنند که چه کسانی عضو این کمیته باشند و یا نباشند چه چیزی عاید تیم ملی، فدراسیون و کلا جامعه کاراته می‌کند؟ چرا کمیته فنی نتایج تورنمنت امارات که بیش از ۹۰ کاراته‌کا در آن حاضر بودند را آنالیز و بررسی نمی‌کند؟

وی ادامه داد: چرا مسئولان این کمیته ناکامی بزرگ نفرات شرکت کننده در امارات را پیگیری نمی‌کنند و به این موضوع فکر نمی‌کنند که ایران در این میدان بیش از ۹۰ نماینده داشت و تنها یک نقره و برنز بود؟ سوال بعدی این است که در کنار مسائل فنی و نتیجه چه دستاورد دیپلماسی‌ای حاصل شده است؟ با توجه به اینکه رئیس فدراسیون جهانی در امارات زندگی می‌کند و در این سفر سرپرست دبیری فدراسیون ایران هم حضور داشته، واقعا چه استفاده‌ای از فرصتی که مهیا بوده شده است؟ آیا نمی‌توانستیم از حضور کاروان عریض و طویل ایران لااقل برای پیشبرد اهداف دیپلماسی‌مان استفاده کنیم؟

مربی پیشین تیم ملی اظهار داشت: در مورد جلسه چندین و چند ساعته کمیته فنی در چند روز گذشته صحبت‌های زیادی شده اما در کل عقیده من این است که برخی در این کمیته تنها به دنبال اهداف خودشان هستند و یا اینکه می‌خواهند برای خودشان رزومه درست کنند. کمیته وظیفه اصلی کمیته فنی این است که کاراته را به هدایت کند و امروز که فدراسیون کاراته بدون رئیس اداره می‌شود وظیفه این کمیته سنگین‌تر هم می‌شود. طباطبایی با توجه مشغله‌‌هایی که دارد، نمی‌تواند تمام زمانش را در اختیار کاراته قرار بدهد و در این میان این وظیفه مسئولان کمیته فنی‌است که با تدبیر مناسب و تصمیمات صحیح کاراته را هدایت کنند.

کتیرایی در پایان ضمن اشاره به اصل مهم دیپلماسی و لزوم پرداختن به این موضوع در کنار مسائل فنی سرپرست فدراسیون کاراته را مورد خطاب قرار داد و گفت: واقعا از طباطبایی درخواست می‌کنم که اگر پروسه انتخابات کاراته طولانی می‌شود، فکری به حال کادر فنی داشته باشد زیرا رقابت‌های جهانی پیش رو است و نباید اجازه بدهیم به آبروی و اعتبار کاراته ایران ضربه‌ای بخورد. او از اختیارات خود استفاده کند و مربیان را معرفی کند. حتی کادری که به تیم ملی را به رقابت‌های جهانی آلمان برد می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدایت تیم فعلی در شرایط کنونی باشد. باید زودتر کار را شروع کنیم.

انتهای پیام/

 

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا