سنچولی و حیدری مدال را از دست دادند

در ساعات پایانی روز اول رقابت های لیگ جهانی امارات، در وزن ۸۴+ کیلوگرم نمایندگان ایران برای کسب مدال مبارزه کردند، اما در پایان نتوانستند به مدال دست یابند.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، رقابت های لیگ جهانی امارات در حالی به پایان روز اول خود نزدیک می شود که نمایندگان ایران در وزن ۸۴+ کیلوگرم نتوانستند مدالی را کسب کنند.

مهدی خدابخشی نماینده تیم ایران در این رقابت ها پس از دو پیروزی برابر حریفانی از اردن و فلسطین در مقابل حریفی از آلمان تن به شکست داد و با شکست حریف آلمانی در ادامه از کسب مدال بازماند.

ایمان سنچولی در نخستین دیدار خود برابر حریفی از کشور میزبان تن به شکست داد و با راهیابی حریف اماراتی به فینال، سنچولی نیز شانس رقابت در جدول رپه شارژ را بدست آورد.

سنچولی در اولین دیدار خود در جدول شانس مجدد برابر حریفی از نیجریه قرار گرفت و با نتیجه ۵ بر صفر به پیروزی رسید. وی در بازی دوم جدول رپه شارژ برابر حریفی از آفریقای جنوبی به پیروزی رسید و با شکست نماینده کشور آذربایجان تا یک قدمی مدال برنز رسید. اما در آخرین گام مغلوب حریف آلمانی شد و دستش از رسیدن به مدال کوتاه ماند.

سامان حیدری دیگر نماینده این وزن هم در بازی اول و دوم خود برابر حریفانی از هند و ایتالیا به پیروزی رسید اما در رقابت با شاهین آتاموف آذربایجانی مغلوب شد و به جدول بازنده ها رفت. وی ابتدا با حریف اماراتی به مبارزه پرداخت و با رای داوران پیروز میدان شد.  اما حیدری با شکست برابر انیس ارکان از ترکیه دستش از مدال کوتاه ماند.

مهدی سلطانی کاپیتان سابق تیم ملی، مسعود خادم فیض، هادی عرب، سید شهاب باباپور و علیرضا هاشم زاده نیز در این وزن حضور داشتند اما با شکست برابر حریفان از دور رقابت ها کنار رفتند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا