بهمن عسگری اولین فینالیست ایران

در ادامه ی رقابت های لیگ جهانی امارات، بهمن عسگری نماینده وزن ۷۵- کیلوگرم ایران توانست پس از شکست حریفان خود به فینال رقابت های پنجمین مرحله لیگ جهانی برسد.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، پنجمین مرحله لیگ جهانی با حضور ۶۶۱ کاراته کا از ۵۹ کشور در کشور امارات در حال برگزاری است و بهمن عسگری توانست بعنوان اولین فینالیست ایران در این رقابت ها خود را معرفی کند.

بهمن عسگری برای رسیدن به فینال حریفانی از امارات، تونس، قزاقستان،عربستان و روسیه را شکست داد. عسگری در فینال باید برابر رافائل آقایف قهرمان پرآوازه جهان قرار بگیرد.

کیوان بابان دیگر نماینده ایران در همین وزن بود که پس از پیروزی برابر حریفانی از کشور  هند، امارات و قزاقستان در برابر رافائل آقایف تن به شکست داد و با رسیدن آقایف به فینال این رقابت ها باید در جدول شانس مجدد به رقابت بپردازد

مجید خسروی دیگر نماینده ایران در همین وزن نیز پس از پیروزی برابر حریفانی از ارمنستان، امارات و قزاقستان برابر حریفی از روسیه با نتیجه ۵ بر ۲ شکست خورد و با با شکست حریف روسی برابر بهمن عسگری، خسروی از دور رقابت ها کنار رفت.

امیربهادر یاری و هادی صفیه دیگر نمایندگان ایران در این وزن بودند که باشکست برابر حریفان در دورهای ابتدایی از دور رقابت ها کنار رفتند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا