دلسوزان منفعت طلب به دنبال چه هستند؟

با توجه به گذر زمان و نزدیک شدن به رقابت های جهانی اتریش در رده ی بزرگسالان و همچنین رقابت های آسیایی اندونزی در رده های پایه و اوضاع نابسامان فدراسیون که باعث بوجود آمدن هجمه های زیادی از انتقادات به سوی سرپرست فعلی فدراسیون کاراته شده است، تمامی اعضای خانواده کاراته برخلاف مسئولین وقت فدراسیون به انتخاب رئیسی برای فدراسیون کاراته  فکر می کنند و نشانه ی بارز این موضوع حضور تعداد کثیری از کاندیدها برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون برخلاف ادوار گذشته است. حال این سوال برای همگان پیش خواهد آمد که آیا برگزاری جلسات کمیته فنی برای تعیین کادر فنی مهم است یا انتخاب مدیری برای رفع این اوضاع نابسمان در فدراسیون کاراته؟

حال این نکته قابل تأمل است که شاید در دوره ریاست جدید فدراسیون کاراته با توجه به احترام بسیار به جایگاه کمیته فنی دست ردی بر همه آن تصمیم ها زده شود و رئیس جدید با این نحوه و روش انتخاب کادر فنی موافق نباشد و حتی این موضوع که اعضای انتخاب شده توسط کمیته فنی برای هر رده مورد قبول وی نباشند در نتیجه بهتر نیست سرپرست فدراسیون کاراته به جای گوش کردن به مشاوره های غلط برخی از مسئولین، به جای برگزاری جلسات متعدد به فکر انتخابات ریاست فدراسیون باشند.

سرپرست فعلی اگر به خود زحمت بدهد و گریزی به سال گذشته بزند متوجه این موضوع خواهد شد که در سال گذشته بدلیل اختلاف بین کادر فنی و ریاست فدراسیون، کادر فنی رده های مختلف تیم ملی با استعفای خود فدراسیون را دچار معضل و چالش کرد و سرانجام تغییرات بسیاری در مجموعه کادر فنی رده های مختلف رخ داد که بزرگترین ضرر آن را نیز با نتایجی که در ژاپن کسب شد، جامعه کاراته ایران پذیرفت.

پس بهتر است طباطبایی به جای استفاده از توصیه ی برخی از دلسوزان منفعت طلب به فکر برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون کاراته باشد که به گفته ی خودش برای انجام این کار از سوی وزارت ورزش برگزیده شده است.

پایگاه خبری کاراته نیوز امیدوار است تا با یادآوری برخی نکات مهم که در حال فراموشی است، کمکی باشد در راستای سرافرازی کاراته جمهوری اسلامی در جایگاهی که لیاقت آن را دارد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا