مصدومیت کاراته‌کای پر افتخار ایران / احمدی: تلاش می‌کنم بازهم به شرایط مطلوبم برسم

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

دارنده مدال طلای رقابت‌های لیگ جهانی فرانسه می‌گوید در رقابت‌های لیگ جهانی هلند دچار آسیب دیدگی شده است ، اما تمام تلاش خود را می‌کند تا هر چه زودتر با رفع مصدومیت به شرایط ایده آل برسد.

سعید احمدی در گفت‌و‌گو با ایسنا، به مصدومیتش در ر‌قا‌بت‌های لیگ جهانی کاراته هلند اشاره کرد و گفت: متاسفانه در نخستین دیدارم در ر‌قا‌بت‌های لیگ جهانی هلند مقابل حریفی از اوکراین دچار مصدومیت شدم و به همین خاطر نتوانستم مقابل حریفم به پیروزی برسم و از ادامه رقابت‌ها نیز بازماندم.

او ا‌دا‌مه‌ داد: شرایط خوبی برای حضور در ر‌قا‌بت‌های لیگ جهانی هلند داشتم ولی مصدومیت در همان دیدار نخست سبب شد تا نتوانم در سایر دیدارهایم مقابل حریفان قرار بگیرم.

دارنده مدال طلای لیگ‌ جهانی کاراته فرانسه خاطر‌ نشان کرد: با وجود این که در ر‌قا‌بت‌های لیگ جهانی هلند دچار آسیب‌دیدگی‌ شدم، اما خوشحال هستم که به تجربیاتم اضافه شد. امیدوارم تا رسیدن به ر‌قا‌بت‌های جهانی اتریش بتوانم در چند مرحله دیگر از ر‌قا‌بت‌های لیگ جهانی حضور پیدا کنم و شرایط مطلوبی پیدا کنم.

احمدی افزود: امیدوارم هر‌ چه‌ ز‌و‌د‌تر مصدومیت برطرف شود و در مسابقات بعدی با حداکثر آمادگی پا به میدان بگذارم. از مردم عزیز ایران نیز می‌خواهم برای موفقیت کاراته در سال ۹۵ دعا کنند تا بتوانیم باز هم به موفقیت دست پیدا کنیم.

او با بیان این که سال ۹۵، برای کاراته ایران بسیار حائز اهمیت است، گفت: ما امسال ر‌قا‌بت‌های جهانی اتریش را در پیش داریم و باید تمام توان خود را برای موفقیت در این رویداد مهم به کار ببریم. با توجه به این که در دوره قبلی این ر‌قا‌بت‌ها ملی‌پوشان ایران عنوان قهرمانی را به دست آوردند، قطعا تکرار این قهرمانی بسیار دشوار خواهد بود.

انتها‌ی‌ پیا‌م

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا