نایب قهرمان لیگ کاراته جوانه‌های کشور در کرج تقدیر شد

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که عصر امروز دوشنبه به انجام رسید از سرمربی و اعضای تیم منتخب استان البرز که عنوان نایب قهرمانی لیگ کشور را کسب کرده بودند با اهدا لوح سپاس، مدال و هدایای نقدی تجلیل به عمل آمد.

رییس هیئت کاراته استان البرز در این مراسم با بیان اینکه نایب قهرمانی لیگ آینده جوانه ها اتفاقی کم نظیر برای این ورزش استان محسوب می شود، گفت: با توان بومی در این مسابقات حاضر شدیم و در نهایت هم نفرات البرزی با غیرتی مثال زدنی تا روز آخر جنگیدند و به مقام نایب قهرمانی رسیدند.

محمد اکرمی افزود: تلاش ما حضور موفق تر در فصل آینده و کسب عنوان قهرمانی است و در این راه تنها چشم به اندوخته های خود داریم.

رییس هیئت کاراته استان البرز با بیان اینکه این هیئت تمام توان خود را بر رشد سنین پایه گذاشته است گفت: بخش اعظمی از ظرفیت خانه کاراته استان البرز به آموزش سنین پایه اختصاص یافته است و ماحصل این رویکرد موفقیت در لیگ جوانه ها بوده است.

دبیر هیئت کاراته استان البر هم با تاکید براینکه تیم البرز از حیث امکانات و توان مالی و پشتیبانی قابل مقایسه با هیچ یک از ۲۳ تیم دیگر مسابقات نبود گفت: تیم جوانه استان البرز با حمایت هیئت استان و با توان محدود این هیئت راهی مسابقات شد اما به خوبی درخشید و در نهایت به مقام دوم کشور دست پیدا کرد.

محمد کاظمی افزود: تمرینات مستمر و حضور مربیان زبده و ملی کشور چون مهدی احمدی در این تیم عامل موفقیت آن در کشور بود و خوشحالم که سال ۹۴ این دستاورد در رده پایه حاصل شد.

وی تقدیر از این تیم را با هدف ایجاد انگیزه در نفرات این تیم عنوان کرد و گفت: تلاش می کنیم در سال آتی حضور تیم های البرزی در لیگ های کشور یا کیفیت بهتری انجام شود و در شان آنها تدارک لازم صورت بگیرد.

صحبت های سرمربی تیم های منتخب البرز در لیگ های کشور هم پایان بخش این مراسم بود، مهدی احمدی اظهار کرد: کسب عنوان نایب قهرمانی در بین ۲۳ تیمی که همگی از حامیان مالی خوب بهره مند بودند کار بزرگی بود.

وی افزود: این عنوان عیار بالای کاراته البرز را نشان داد ضمن آنکه کسب مقام قهرمانی در این مسابقات دور از ذهن نبود واگر بازیکنان جاه طلبی بیشتری داشتند می توانستم با جام قهرمانی به البرز بازگردیم.

احمدی با بیان اینکه این تیم نباید رها شود گفت: از مسئولان هیئت استان می خواهم این تیم را برای فصل آتی لیگ آینده سازان حفظ کنند و این قول را می دهم اگر این تیم و نفرات حفظ شوند در آینده نزدیک چندین ملی پوش از این جمع به کشور معرفی خواهد شد.

وی در پایان افزود: تمام کاراته کاران ما در این مسابقات از جان و دل مایه گذاشتند و شایسته تقدیرند اما به واقع پوریا اقدسی درخششی خاص و خیره کننده داشت و این نوجوان آینده دار در صورتی که به تمرینات خود ادامه دهد و تلاش کند می تواند به یکی از بهترین های ایران در آینده تبدیل شود.

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا