از تیم کاراته قهرمان جهان تقدیر می‌شود

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

به گزارش خبرنگار مهر ، آبان ماه سال گذشته کاراته ایران دست به کار بزرگی زد. اعضای تیم ملی در بخش کومیته تیمی با شکست همه رقبا بعد از ۵۰ سال موفق به کسب مدال طلای تیمی جهان برای نخستین بار شد.

بعد از بازگشت این تیم فدراسیون کاراته دچار حواشی متعددی شد و وعده های تقدیر از قهرمانان عملی نشد و تا اینکه مهرماه سال جاری مدیریت فدراسیون دستخوش تغییر شد و طباطبایی به عنوان سرپرست فدراسیون فعالیت خود را آغاز کرد. 

پس از انتشار خبر برگزاری مراسم تقدیر از قهرمانان با خبر شدیم اعضای تیم ملی کاراته که موفق به کسب مدال طلای جهان شده بودند نیز در این مراسم حضور یافته و پس از گذشت نزدیک به ۱۵ ماه جوایز خود را دریافت می کنند.

ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج زاده، ایمان سنچولی، ابراهیم حسن بیگی، سامان حیدری، در بخش کومیته تیمی موفق به کسب مدال طلا شدند. همچنین امیر مهدیزاده با مدال برنز جهان، گنج‌زاده با مدال نقره ، حمیده عباسعلی با مدال نقره بخش انفرادی در این مراسم حضور خواهند یافت.

تیم ملی ایران با هدایت مسعود رهنما، سید شهرام هروی، مهدی جعفری، حسین روحانی و سیدمحمد حسینی در رقابتهای جهانی به این موفقیت دست پیدا کرد. 

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا