سرمربی کاراته دانشگاه آزاد: از پیش قهرمان نیستیم

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد می‌گوید بسیاری از حالا تیمش را قهرمان سوپرلیگ ایران می‌دانند و همین امر هم کار را برای شاگردانش دشوارتر کرده است.

احمد صافی در گفت‌و‌گو با ایسنا، در مورد آخرین شرایط تیم کاراته دانشگاه آزاد و صعود به جمع چهار تیم برتر سوپرلیگ اظهار کرد: با توجه به رقابت‌هایی که در مرحله گروهی داشتیم امید زیادی به حضور دانشگاه آزاد در بین چهار تیم برتر سوپرلیگ می‌رفت و در نهایت نیز این اتفاق رخ داد.

او ادامه داد: با توجه به اینکه دانشگاه آزاد بازیکنان ملی‌پوش را در اختیار دارد، بسیاری شانس قهرمانی را به این تیم می‌دهند. البته نباید فراموش کرد که دیگر تیم‌ها هم با تمام توان مقابل ما صف‌آرایی می‌کنند و نباید به هیچ عنوان آنها را دست کم گرفت.

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد با بیان اینکه همه انتظار عملکرد فوق‌العاده از شاگردانش دارند، گفت: همه انتظار دارند ما عملکرد فوق‌العاده‌ای برابر حریفان داشته باشیم. در اختیار داشتن چند بازیکن ملی‌پوش در دانشگاه آزاد سبب شده تا کار ما دوچندان دشوار شود و البته حریفان هم انگیزه زیادی برای مصاف با کاراته‌کاهای دانشگاه داشته باشند.

صافی خاطر نشان کرد: در حال حاضر به جز آسیب‌دیدگی جزئی دو بازیکن، سایر نفرات تیم در شرایط خوبی هستند. دو تیم کومیته و کاتای دانشگاه آزاد با پشت سر گذاشتن تمرینات خود با تمام توان آماده مصاف با حریفان هستند. البته تیم کاتا می‌تواند برگ برنده همه تیم‌های حاضر در مرحله پلی آف باشد.

او درباره حریف اصلی دانشگاه آزاد در مرحله پلی‌آف نیز گفت: البته نمی‌توان از حالا تیمی را دست کم گرفت و باید بگویم که همه تیم‌های حاضر در مرحله‌ پلی آف از توان بالایی برخوردار هستند. با این وجود تیم پاس قوامین با در اختیار داشتن چند کاراته‌کای خوب حریف اصلی ما در مرحله پلی‌آف است.

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد در پایان خاطر نشان کرد: یکی از دلایل جذابیت سوپر لیگ کاراته ایران نزدیک بودن تیم‌ها به یکدیگر است و همین امر هم سبب می‌شود نتوانیم هیچ تیمی را از پیش برنده بدانیم.

انتهای پیام

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا