تمرکزمان به بازی با نفت است/دانشگاه آزاد لایق قهرمانی است

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

ملی پوش دانشگاه آزاد گفت: در حال حاضر تمرکزمان به بازی با نفت است و این تیم خوب را دست کم نمی گیریم.

تمرکزمان به بازی با نفت است/دانشگاه آزاد لایق قهرمانی استذبیح اله پورشیب ملی پوش تیم کاراته دانشگاه آزاد، در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اظهار رضایت از شرایط تیمش بیان داشت: شکر خدا به عنوان تیم نخست از گروه خود به مرحله نیمه نهایی صعود کردیم، هرچند که انتظارات از تیم دانشگاه آزاد بالاست ولی ما هرگز حریفان خود را دست کم نمیگیریم و ضمن احترام به تمام حریفان تلاشمان را برای قهرمانی انجام می دهیم.
 
وی ادامه داد: بازی بعدی مان با تیم خوب و جنگنده نفت است و نباید این تیم باانگیزه را دست کم بگیریم چرا که نفت تیم بسیار خوبی است در حال حاضر تمرکزمان روی این بازی است.
 
پورشیب تاکید کرد: هدف ما قهرمانی است و جز قهرمانی به چیزی فکر نمی کنیم ، اما تیم های مقابل مان نیز تیم های خیلی خوبی هستند که از نفرات باتجربه و عنوان دار و جوانی استفاده می کنند که می توانند خطرساز باشند و ما نباید غافل شویم. 
 
وی ادامه داد: به هرحال تیم های دیگر نیز به اندازه خودشان سرمایه گذاری کرده اند تا روی سکو قرار گیرند، به همین دلیل عقیده دارم که هرگز نباید رقبا را دست کم گرفت، چرا که غافل شدن و دست کم گرفتن یک لحظه است و اگر خداینکرده در یکی دو بازی کم بگذاریم و غفلت کنیم از هدفمان که کسب عنوان قهرمانی است دور خواهیم شد و ما هرگز این را نمی خواهیم .
 
پورشیب تصریح کرد : هیچ چیز باعث نمی شود که از قهرمانی دور شویم و هدفمان قهرمانی در سوپرلیگ است و تمام تمرکزمان بر روی کسب قهرمانی است ، چرا که شکر خدا شرایط خوبی داریم هم به لحاظ بدنی و هم از لحاظ روحی شرایط خوبی را داریم و در این راستا کادر فنی هم زحمات زیادی را برای بازیکنان متقبل شده اند که انشااله ما بازیکنان با رسیدن به هدفمان از زحمات آنها تشکر خواهیم کرد.
 
ملی پوش دانشگاه آزاد افزود: شکر خدا امسال لیگ منظم برگزار شد و هرچند ابتدا با وقفه ای مواجه بودیم ولی پس از استارت لیگ شاهد برقراری نظم بودیم و تمام تاریخ هایی که اعلام شده بود به موقع برگزار شد که این خود جای تقدیر و تشکر دارد .
 
پورشیب در خصوص سطح مسابقات سوپرلیگ تصریح کرد : تمام حریفانمان تیم های باانگیزه ای بودند و نفراتی را در اختیار داشتند که حتی گاهی نیز برایمان دردسرساز شدند و تیم ما را با مشکل روبرو کردند .
 
برگزاری لیگ منظم در پیشرفت کاراته تاثیر بسزایی دارد
 
وی ادامه داد: امسال شاهد چهره های خیلی خوبی در لیگ بودیم و استعدادهایی را دیدیم که بسیار باانگیزه و در تلاش بودند که خود را به جامعه کاراته معرفی کنند که این خود نشان دهنده این است که لیگ خوب و پویا در پیشرفت کاراته تاثیر به سزایی دارد و برگزاری منظم لیگ باعث معرفی چهره های جدیدی به کاراته می شود و انگیزه ای می شود برای سایر کاراته کاها تا بتوانند بهتر و باانگیزه تر کار کنند.
 
کاپیتان تیم ملی کشورمان، در خصوص قضاوت و داوریها اینگونه بیان داشت: داوری ها تا به الان خوب بوده و شاهد قضاوت های خوبی در این مسابقات بوده ایم و البته اشتباهاتی هم وجود داشت که فکر می کنم جزیی از داوری است و به طور حتم عمدی نبوده ولی روز به روز داوریها بهتر می شود و داورهایمان در قضاوت هایشان خبره تر می شوند.
 
پورشیب ادامه داد: امیدوارم این قضاوت های خوب ادامه دار باشد و در مسابقات پایانی نیز شاهد قضاوت های خوب و عادلانه باشیم چرا که داوران خوبی داریم.
 
نایب قهرمان جهان با ابراز خرسندی از حضور حامیان مالی اظهار داشت: امسال شاهد حضور و شرکت حامیان مالی در لیگ بودیم که امیدوارم فدراسیون کاراته شرایط را به گونه ای فراهم کند که تعداد این حامیان مالی در لیگ سال آینده بیشتر شود و در این رشته بتوانند سرمایه گذاری کنند، چرا که کاراته جمعیت بالایی دارد و نیاز دارد و پتانسیل این را دارد که حتی با تیم های بیشتری لیگ برگزار شود.
 
پورشیب تاکید کرد: اگر میخواهیم که در مسابقات برون مرزی کاراته کشورمان همیشه حرفی برای گفتن داشته باشد باید لیگ قوی داشته باشیم تا انگیزه ها بالا رود تا چهره های جدیدی به کاراته معرفی شوند.
 
دانشگاه آزاد لایق قهرمانی است
 
ملی پوش دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: تیم ما لیاقت قهرمانی دارد و همه مدیران و کادر فنی تلاش کرده اند و شرایط لازم برای کسب قهرمانی را فراهم کرده اند که امیدوارم با کسب این عنوان از زحمات این عزیزان قدردانی شود.
 
پورشیب در پایان تصریح کرد: با تمام احترامی که برای سایر تیم ها قایل هستم باید بگویم که ما خیلی مصمم تر و جدی تر هستیم و به تلاشمان ادامه می دهیم تا رسیدن به عنوان قهرمانی.

انتهای پیام/

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا