برگزاری مسابقات قهرمانی کشور زمانیکه که کادر فنی مشخص نشده حرفه ای نیست

خستگی و آسیب دیدگی ناشی از مسابقات هفته پایانی سوپرلیگ در نتایج و کیفیت مسابقات قهرمانی کشور در مازندران تاثیر خواهد گذاشت.

مجید حسن نیا ملی پوش کاراته کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ما در تهران، خستگی و نداشتن زمان ریکاوری مناسب را بزرگترین مشکل ورزشکاران برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور مازندران دانست و گفت: مطمئناً مسابقات قهرمان کشوری برای بازیکنان مدعی عضویت در تیم ملی بسیار مهم است و تمام بازیکنان می خواهند نتایج زحمات خود در طول یکسال گذشته را در این رقابت ها بدست بیاورند.

وی ادامه داد: اما تداخل زمانی رقابت های سوپرلیگ و مسابقات قهرمانی کشور در مازندران برای بسیاری از بازیکنان حاضر در تیم های راه یافته به هفته پایانی رقابت های لیگ های کشور مشکل ساز می شود. چراکه ترس از مصدومیت و یا خستگی ناشی از این رقابت ها ممکن است بر کیفیت کار این بازیکنان تاثیر بگذارد.

دارنده مدال طلای مسابقات آسیایی امارات برگزاری رقابت های قهرمانی کشور در شرایطی که کادر فنی مشخص نشده است را حرفه ای ندانست و عنوان کرد: مرسوم است تا اعضای کادر فنی در مسابقات قهرمانی کشور حاضر باشند تا بتوانند عملکرد تک تک بازیکنان را زیر نظر داشته باشند تا مبادا حق بازیکنی برای حضور در اردوهای تیم ملی خورده شود.

حسن نیا در پایان با تشکر از کمیته برگزاری لیگ های کشور، تایید کرد: مطمئنا مسابقات سوپرلیگ باعث شد تا بازیکنان در مدت زمانی که تا برگزاری اردوهای تیم ملی زمان داریم آمادگی خود را حفظ کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا