پاس صعود مقتدرانه ای داشت/امیدوارم تیمی که شایسته تر است قهرمان شود

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

حسن بیگی :

کاپیتان تیم پاس قوامین گفت : تیم ما صعود مقتدرانه ای داشت و برای کسب عنوان قهرمانی همین روند را ادامه خواهیم داد.

ابراهیم حسن بیگی کاپیتان تیم پاس قوامین ، در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  از صعود مقتدرانه تیمش به مرحله نیمه نهایی گفت و بیان داشت : شکر خدا تیم پاس قوامین صعود مقتدرانه ای داشت و از ابتدا با قدرت لیگ را آغاز کرد و با توجه به وجود تیم های خوبی که در لیگ حضور داشتند توانستیم تمام تیم ها را شکست دهیم و صعود مقتدرانه ای داشته باشیم .
وی ادامه داد : به لطف خدا توانستیم بدون باخت صدر گروه خود را تصاحب کنیم و به مرحله حذفی صعود کنیم و در نیمه نهایی نیز باید با تیم برق هرمزگان روبرو شویم که در گروه اول عنوان دومی را کسب کرده است .

پاس شخصیت قهرمانی را دارد
ملی پوش کاراته افزود : تیم ما شرایط بسیار خوبی را دارد و همچنین شخصیت قهرمانی را دارد و همه بازیکنان برای کسب عنوان قهرمانی عزمشان را جزم کرده اند و فقط به عنوان قهرمانی فکر می کنیم و باور داریم که می توانیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم .
حسن بیگی در خصوص قضاوت و داوریها در رقابت های سوپرلیگ تصریح کرد : شکر خدا تا به اینجا شاهد داوریهای سالم و پاک بوده ایم و انشااله در بازیهای باقی مانده نیز به همین صورت باشد .
وی ادامه داد : مثل همیشه، همه به داوریها ایمان و اعتماد داریم و امیدوارم که بتوانیم شاهد بازیهای زیبا و جذاب و دیدنی باشیم و امیدوارم هر تیمی که شایسته تر است عنوان قهرمانی را کسب کند.
وی درباره داوریها خاطرنشان کرد : البته همیشه داوریها خوب بوده و امسال نیز شاهد داوریهای بسیار خوبی در سوپرلیگ بودیم و انشااله که تا پایان مسابقات نیز به همین صورت باشد و با قضاوتهای خوب داوران خوب و توانای کشورمان ، شاهد مسابقات جذاب و دیدنی در مرحله حذفی باشیم .
حسن بیگی درباره شرایط خود اینگونه بیان داشت : این هفته در مسابقات سراسری دانشجویان دانشگاه آزاد کشور شرکت کردم و در ۲ وزن بالاتر در وزن ۸۴ + کیلوگرم مسابقه دادم و توانستم عنوان نخست این رقابت ها و مدال طلا را کسب کنم .
وی در پایان خاطرنشان کرد : در حال حاضر تمام تمرکزم روی مسابقات سوپر لیگ است و در خدمت تیم پاس قوامیت هستم و همه تلاشم را برای قهرمانی تیمم انجام می دهم .

انتهای پیام

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا