نفت برای تمام تیم ها خطرساز است/خوشحالم که تیم دانشگاه آزاد هست

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

سرمربی تیم کاراته مناطق نفت خیز جنوب،گفت : تیم نفت با وجود جوانی نشان داد که می تواند برای تمام تیم ها خطرساز باشد .

مهران بهنام فر سرمربی تیم مناطق نفت خیز جنوب ، در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  گفت : تیم نفت نشان داد که با وجود جوانی و تقریبآ بی تجربگی ، ولی باانگیزه و پتانسیل بالاست و برای همه تیم ها می تواند خطرساز باشد .
بهنام فر ادامه داد : امروز با ۲ تیم بازی داشتیم که نخستین دیدارمان با تیم تصتا بود که یک تیم جوان و باانگیزه بود و به نظر من خوب هم
جنگید و فکر می کنم که در آینده ، بازیکنان جوان و باانگیزه اش می توانند عملکرد خیلی بهتری داشته باشند .
وی افزود : همانطور که قبلآ عرض کردم غیر از ۲ بازیکن باتجربه مان ، چارچوب تیم را بازیکنان جوان و باانگیزه و غالبآ بی تجربه تشکیل می دهند ولی با وجود این بازیکنانمان توانستند خوب مبارزه کنند و مزد تلاش و زحماتشان را بگیرند .
سرمربی جوان نفت با اشاره به دیدار دوم خود مقابل تیم دانشگاه پیام نور ، افزود : در دومین دیدارمان نیز برابر دانشگاه پیام نور ، که همانند تیم ما ، از بازیکنان خوب و جوانی بهره می برد ، قرار گرفتیم و با عملکرد فوق العاده بازیکنانمان تمام شد و شکر خدا جزو چهار تیم صعود کننده قرار گرفتیم .
وی ادامه داد : حالا به عنوان تیم دوم گروه ، هرچند با ترکیب نصفه و نیمه و جوان ، توانستیم بین چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی قرار بگیریم و قطعآ مسابقه خیلی سختی مقابل تیم دانشگاه آزاد ، که اغلب از بازیکنان صاحب نام و بامدال بهره می برد ، خواهیم داشت .
بهنام فر با امیدواری نسبت به شرایط آینده تیمش بیان داشت : امیدوارم که در بازیهای پیش رو نیز همانند دیدارهای این چند هفته ، نمایش قابل قبولی داشته باشیم .
وی در خصوص شرایط لیگ تصریح کرد : من فکر می کنم که همین قدر که لیگ برگزار شد و امسال به اتمام می رسد باید از کلیه متولیان امر، نهایت تشکر و قدردانی شود و انشااله که لیگ ، سال آینده به نحوی شروع شود که در خدمت تیم باشد تا به نوعی بازیکنان و جوانان باانگیزه بتوانند خودشان را به کادر فنی تیم ملی تحمیل کنند .
برترین سرمربی لیگ سال گذشته در خصوص سالن برگزاری مسابقات گفت : برای برگزاری منظم مسابقات باید از متولیان امر تشکر و قدردانی کنیم ، سالن برگزاری ، سالن موجهی است و شرایط مناسبی دارد که این خود جای قدردانی دارد .

خوشحالم که تیمی مانند دانشگاه آزاد در کاراته وجود دارد
بهنام فر در ارتباط با سطح کیفی مسابقات سوپرلیگ اینگونه نظر خود را بیان کرد : مسابقات از سطح کیفی خوبی برخوردار است و علی رغم اینکه اغلب ملی پوشان در تیم دانشگاه آزاد هستند ، ولی سایر تیم ها نیز با جان و دل تلاش کردند .
وی ادامه داد : البته حضور ملی پوشان در تیمی مانند دانشگاه آزاد ، طبیعی است و به نظر من این کمکی است به ملی پوشان تا بتوانند کنار حضور دایمشان در اردو ، برنامه هایی برای خود داشته باشند و من خوشحالم که تیمی مانند دانشگاه آزاد این شرایط فراهم کرده که بتواند ملی پوشانمان را به لحاظ مالی حمایت کند و حداقل گوشه ای از دغدغه های فراوان بازیکنان را حل کند .
رییس ورزش قهرمانی و حرفه ای شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران ، ادامه داد : سرپرستان تیم نفت نیز در حد توان سعی کرده اند که امکانات خوبی را در اختیار اعضای تیم قرار دهند . درست است که زمانی جزو تیم های متمول لیگ بودیم و قراردادهای بالایی می بستیم ولی شرایط حال حاضر تیم به گونه ای ست که به لحاظ مالی و جذب بازیکن محدودیت داریم که امیدوارم شرایط تیم روز به روز بهتر شود .
بهنام فر درباره حضور حامیان مالی در کاراته بیان داشت : امیدوارم که شرایط فراهم شود و همه چیز دست به دست هم دهد تا کسی که به عنوان حامی مالی در لیگ کاراته ورود می کند ، حالا چه دولتی و چه غیر دولتی ، خاطرجمع باشد که این حضور منفعتی برایش دارد و می تواند حداقل سود را کسب کند و این باعث ایجاد انگیزه برای ورود و استمرار حضور و شرکت هرچه بیشتر حامیان مالی در رشته مدال آور کاراته باشد .
وی در ادامه با اشاره به نقاط قوت سوپرلیگ اظهار داشت : از دیگر نقاط قوت لیگ ، سطح بهتر داوریها و استفاده از ویدیو چک است که البته مشکلات خاص خود را دارد و باز هم از برگزاری خوب و منظم رقابت ها در یک سالن خوب تشکر می کنم .

برگزاری مسابقات کشوری هزینه اضافی است
مربی سابق تیم ملی ، درباره برگزاری مسابقات کشوری ، تصریح کرد : به هرحال قرار است که مسابقات کشوری در اسفند ماه برگزار شود و من فکر می کنم از آنجاییکه در حال حاضر ، فدراسیون کاراته رییس ندارد و بالطبع کادر فنی تیم ملی نیز هنوز مشخص نیست ، برگزاری مسابقات کشوری در این مقطع ، یک هزینه اضافی است و به طور حتم خروجی مثبتی نیز نخواهد داشت .
بهنام فر تاکید کرد : به نظر من در ابتدا باید تکلیف رییس فدراسیون مشخص شود تا تکلیف کادر فنی نیز مشخص شود ، و در نهایت مسابقات کشوری با حضور همه برگزار شود و می توانند تبصره ای بگذارند کما فی السابق ، ملی پوشان سال گذشته در آن مسابقات شرکت نکنند .

انتهای پیام

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا