تیم های صعود کننده به نیمه نهایی فردا در غدیر پایتخت مشخص می شوند

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

هفته سوم دور برگشت رقابت های سوپرلیگ کاراته مردان کشور، فردا در پایتخت برگزار می شود و چهره تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص می شود.

تیم های صعود کننده به نیمه نهایی فردا در غدیر پایتخت مشخص می شوند

به گزارش خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قطار سوپر لیگ کاراته کشور در بخش مردان در دور برگشت به ایستگاه سوم خود رسید و فردا سه شنبه ۴ اسفندماه تیم های حاضر، در سالن غدیر تهران با هم به رقابت می پردازند تا چهره تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها مشخص شود. 

بدین ترتیب در جریان برگزاری رقابت های هفته سوم دور برگشت سوپرلیگ کاراته مردان ، که به میزبانی سالن مجموعه فرهنگی ورزشی غدیر پایتخت برگزار خواهد شد در گروه ۱ تیم صدرنشین و پرستاره دانشگاه آزاد که با ۲۱ امتیاز به مرحله نیمه نهایی صعود کرده به دیدار با صنعت برق هرمزگان خواهد رفت که برای صعود نیاز به امتیاز دارد. 

در ادامه بازی های گروه دوم تیم کان ذن ریو به رویارویی با پولاد قم می رود و در گروه ۱ نیز تیم صدرجدولی پاس قوامین که در برابر پیام نور و بیمه فرزام صف آرایی خواهد کرد و مبارزه تیم های مناطق نفت خیز جنوب و دانشگاه پیام نور در برابر حریفان خود که برای صعود نیازمند امتیاز هستند، دیدنی خواهد بود. 

در گروه دوم، تیم پیام نور در برابر پاس قوامین کار سختی خواهد داشت و از آن سو تیم مناطق نفت خیز با جوانان گمنام خود به فکر پیروزی برابر تیم تصتا است تا بتواند با پیروزی و کسب امتیاز خود را بین تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی ببیند.

انتهای پیام/

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا