صافی: کاراته‌کاهای گمنام را نباید دست کم گرفت/‌ سخت‌ترین کار ما در فینال است

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته دوم از دور برگشت سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور امروز سه شنبه ۲۷ بهمن ماه در سالن مجموعه فرهنگی ورزشی غدیر تهران برگزار شد و در گروه اول دانشگاه آزاد اسلامی با ۳ پیروزی در صدر جدول رده بندی گروه یک باقی ماند. در مهمترین بازی گروه دوم هم بین تیم‌های پاس قوامین و مناطق نفت خیز جنوب، تیم پاس قوامین از سد مناطق نفت خیز جنوب گذشت و صدرنشین باقی ماند.

احمد صافی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد هفته دوم دور برگشت مسابقات سوپرلیگ کاراته، اظهار داشت: ما روز گذشته بازی‌هایمان را با اختلاف زیادی بردیم. یکی دو بازیکن انتظارات ما را برآورده نکردند و امیدوارم در هفته های آینده نقاط ضعف آن ها برطرف شود. البته سخت ترین کار ما در بخش فینال مسابقات است. ما قطعا از گروه اول صعود خواهیم کرد و تنها یک بازی با هرمزگان برای ما یک مقدار حساس است که به احتمال ۹۹ درصد به عنوان تیم اول از گروه صعود خواهیم کرد. البته با کمک مجید‌عبدالحسینی، مربیان دیگر و بازیکنان ما با هم فکری در تلاشیم تا به موفقیت برسیم.

وی در ادامه افزود: همیشه در بازی‌های آخر یک مقدار مسابقات حساس می‌شود. بعضی از بازیکنان مقابل تیم ما خیلی محکم بازی می‌کنند. در واقع آن‌ها تلاش می‌کنند تا در بین این همه کاراته‌کا خودشان را به همه نشان دهند. آنها با شکست چیزی را از دست نمی‌دهند و قطعا با پیروزی مقابل بازیکنان بزرگ می‌توانند چهره شوند؛ به همین دلیل بازیکنان گمنام می‌آیند تا مقابل ما مبارزه کنند و دیده شوند.

سرمربی تیم دانشگاه‌آزاد در واکنش به صحبت‌های سرمربی تیم پاس قوامین که مدعی شده تیم آن‌ها برای اولین بار در مسابقات سوپر لیگ شرکت می‌کند و به دنبال قهرمانی است، گفت: اینکه ما بخواهیم بگوییم یک تیم برای اولین بار است در مسابقات سوپر لیگ شرکت می‌کند، منطقی است اما باید نگاه کنیم به بازیکنان و کادر فنی تیم تا ببینیم واقعا اولین بار است در مسابقات شرکت می‌کنند یا خیر. مسابقات لیگ کاراته بیش از ۱۰ سال است که پیگیری می‌شود و قطعا بیش از نیمی از کاراته‌کاها حاضر در مسابقات لیگ سال‌هاست که در این رقابت‌ها حضور دارند و تعداد کمی از بازیکنان هستند که طی یکی دو سال اخیر در مسابقات لیگ حضور پیدا کردند.

وی در پایان صحبت‌های خود، عنوان کرد: به اعتقاد من بازیکنان گمنام در کاراته ایران زیاد هستند که در این مسابقات به دنبال چهره شدن هستند و باید این بازیکنان را کسی دست کم نگیرد. روز گذشته میعاد یاری کاراته کای خوب کشورمان مقابل یک بازیکنی شکست خورد که ما اصلا هیچ شناختی از نام او نداشتیم. به عنوان مثال ذبیح‌الله پورشیب سال ۸۶ در کاراته ایران ظهور کرد و در یک مسابقه جاسم ویشگاهی را شکست داد. یا فرشید محمدی موفق به شکست حسین روحانی شد؛ این اتفاق‌ها واقعیت کاراته است. حسین روحانی در مسابقات ۲۰۰۲ اسپانیا مقابل بیش از ۱۰ هزار تماشاچی قهرمان اروپا و جهان را با اختلاف شکست داد. جاسم ویشکاهی در اولین حضور خود در مسابقات جهانی اسپانیا راهی فینال شد و بزرگان کاراته دنیا را شکست داد و نامش در کاراته ایران مطرح شد.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/IP5YLT
[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا