پورشیب: دانشگاه آزاد از هر لحاظ بهتر است/ پتانسیل قهرمانی داریم

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

ملی پوش دانشگاه آزاد گفت: تیم دانشگاه آزاد از هر لحاظ بهتر است و تمام تلاشمان برای قهرمانی است.

ذبیح اله پورشیب در گفتگو با خبرنگار  کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص شرایط و سطح رقابت های سوپرلیگ گفت: هرچند تیم های خیلی خوبی در لیگ حضور دارند و ۲ یا ۳ تیم نیز مدعی قهرمانی هستند ولی تیم دانشگاه آزاد از هر لحاظ بهتر است و تمام تلاشمان برای قهرمانی است .

وی ادامه داد: شرایط تیم خوب است، همه دست به دست هم داده ایم تا به امید خدا قهرمان شویم .

پورشیب افزود: بازیکنان تیم تا الان در این مسابقات خیلی خوب کار کردند و با تلاش و همدلی توانسته ایم نتایج قابل قبولی را کسب کنیم و شکر خدا شرایط خودم نیز خوب است و تا این لحظه ۴ مسابقه داشتم که هر ۴ مبارزه را با اختلاف برده ام .

ملی پوش دانشگاه آزاد در خصوص دیدارهای تیمش در  هفته دوم دور برگشت ، اظهار داشت : ۳ بازی داشتیم و هر ۳ را با اقتدار پیروز شدیم و تمام انرژی مان را گذاشته ایم تا در بازی ضربدری و فینال حریفانمان را شکست دهیم و به امید خدا قهرمان شویم .

پورشیب در خصوص داوری و قضاوتها در سوپرلیگ امسال گفت: داوریها هفته به هفته از هر لحاظ بهتر می شود و شاهد قضاوتهای خوبی هستیم ، البته همیشه ایراد و اشتباه وجود دارد و به هرحال اشتباهات داوری جزیی از بازی است و این طبیعی است چرا که به طور حتم این اشتباهات از قصد نیست و در هر صورت خطای دید وجود دارد.

وی ادامه داد: استفاده از ویدیوچک قدم مثبتی برای ارتقای سطح داوریها بود و فرصتی است تا مربیان در صورت نیاز بتوانند تقاضای بازبینی بدهند. هرچند همانگونه که گفتم قضاوت داورهایمان خیلی خوب است و جای تقدیر و تشکر دارد که واقعآ زحمت می کشند و ما هم توقع داریم که داورانمان همیشه بهترین باشند ، ولی در مجموع داوریها در این مدت خیلی خوب بوده است .

مسئولین ورزش فکری به حال کاراته کنند 

نایب قهرمان جهان در ادامه به نبود سالن اختصاصی برای کاراته اشاره کرد و گفت : نبود سالن اختصاصی به کاراته لطمه وارد کرده و مسوولین ورزش کشور، باید فکری به حال کاراته بکنند .

پورشیب تصریح کرد: نبود سالن آسیب جدی به کاراته وارد می کند و حیف است در حالی که کاراته دنیا به کاراته ایران احترام می گذارد و بیش از یک میلیون جمعیت کاراته کشورمان است، این ورزش مدال آور  از داشتن سالن اختصاصی محروم باشد و این مسیله جای تاسف دارد .

کاپیتان تیم ملی تاکید کرد : امیدوارم که مسئولان کشور فکری اساسی به حال کاراته بکنند و تمهیدات لازم را برای داشتن سالن اختصاصی فراهم کنند .

وی خاطرنشان کرد: در سوپر لیگ تیم های خوبی حضور دارند که امیدوارم حمایت شوند چه تیم هایی که سالهاست در لیگ کاراته کشور حضور دارند و چه تیم های جدید .

ملی پوش کشورمان یادآور شد: با حمایت است که تیم های جدید نیز به لیگ کشور ورود پیدا می کنند و شاهد پیشرفت بیشتر این رشته در آینده خواهیم بود و خوشبختانه امسال نیز چهره های جوان و باانگیزه ای را شاهد هستیم که مقابل ملی پوشان و کاراته کاهای نامدار کشور ، خوب و باانگیزه ظاهر می شوند که این خود جای شکر دارد .

انتهای پیام/

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا