پاس قوامین فاتح بازی بزرگ هفته/ صدر جدول دست نخورده باقی ماند

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

به گزارش خبرنگار مهر ، هفته دوم از دور برگشت سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور امروز سه شنبه با برگزاری ۹ دیدار در سالن غدیر تهران برگزار شد که در مهمترین دیدار پاس قوامین برابر مناطق نفت خیز جنوب صاحب پیروزی شد و در صدر جدول باقی ماند. 

در این دیدار مجید حسن نیا، مجتبی شکوهی، مهدی خدابخشی و رضا بهرام پور در کومیته انفرادی برای پاس قوامین صاحب پیروزی شدند.مهدی صالحی و علی بهبود هم مردان پیروز نفتی ها بودند. ضمن اینکه دیدار بین ابراهیم حسن بیگی و منصور حسن بیگی هم به تساوی انجامید. در کاتای انفرادی مهر قربانعلی پور از تیم پاس قوامین برابر دانیال مبینی به برتری رسید و در کاتای تیمی هم ترکیب مصطفی پور جلالی، حمید عرب پور و عماد میرزایی یاران پاس قوامین بودند که مقابل کاتای تیمی مناطق نفت خیز جنوب پیروز شدند.

در دیگر بازیهای این گروه تصتای آوای رزم ۱۹بر۸ بیمه فرزام را شکست داد و سپس ۱۸ بر۸ نتیجه را به پاس قوامین واگذار کرد و در آخرین بازی هم دانشگاه پیام نور ۲۶بر یک بیمه فرزام را از پیش رو برداشت. در جدول رده بندی بعد از پاس قوامین ۱۸ امتیازی ، دو تیم مناطق نفت خیز جنوب و دانشگاه پیام نور با ۱۲ امتیاز برای صعود تلاش می کنند. 

در بازیهای گروه یک شهرداری سنندج ۲۱ بر ۵ مقابل صنعت برق هرمزگان صاحب پیروزی شد. دانشگاه آزاد اسلامی در سه بازی متوالی کان ذن ریو را ۲۸ بر صفر ،شهرداری سنندج را ۲۱ بر صفر و پولاد قم را ۲۰بر۷ از پیش رو برداشت و با ۲۱ امتیاز موقعیت خود را در صدر جدول تثبیت کرد. صنعت برق هرمزگان با ۱۵ امتیاز مکان دوم جدول را در اختیار دارد و شهرداری سنندج با ۹ و پولادقم و کان ذن ریو هم با سه امتیاز در مکانهای بعدی ایستاده اند. 

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا