سرمربی کاراته دانشگاه آزاد: شانس زیادی برای قهرمانی در سوپرلیگ داریم

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد می‌گوید هیچ تیمی را در رقابت‌های سوپرلیگ دست کم‌ نمی‌گیرد ولی با داشتن کاراته‌کاهای ملی‌پوش شانس زیادی برای قهرمانی دارد.

احمد صافی در گفت‌و‌گو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت تیم کاراته دانشگاه آزاد اظهار کرد: در حال حاضر شرایط خوبی داریم و با پیگری تمرینات می‌خواهیم به بهترین سطح از آمادگی برسیم و عنوان قهرمانی رقابت‌های سوپر لیگ را کسب کنیم.

او ادامه داد: دانشگاه آزاد با در اختیار داشتن نفرات خوب که همگی جزو بهترین‌های تیم ملی هستند شانس زیادی برای قهرمانی دارد. البته دیگر تیم‌های حاضر در سوپرلیگ نیز انگیزه‌ زیادی برای پیروزی مقابل دانشگاه آزاد دارند و به هیچ عنوان آنها را دست کم نمی‌گیریم.

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد در پاسخ به این سوال که آیا ملی‌پوش بودن نفرات این تیم خللی در حضورشان در سوپرلیگ ایجاد می‌کند یا خیر، گفت: دانشگاه آزاد همواره با نگاه ملی در رقابت‌های مختلف حضور پیدا می‌کند. اولویت ما هم در تیم کاراته دانشگاه آزاد منافع ملی است و امیدواریم کاراته‌کاهای دانشگاه آزاد در عرصه‌های بین‌المللی موفق باشند. البته با توجه به نیروهای ملی‌پوشی که در اختیار داریم باید مراقب باشیم که به تیم لطمه‌ای وارد نشود.

صافی خاطر نشان کرد: پتانسیل کاراته ایران بسیا بالاست و نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت. گاهی حتی تیم‌های انتهای جدولی نیز می‌توانند مشکل‌ساز شوند و به همین خاطر در هر دیدار با تمام توان به میدان می‌رویم. در رقابت‌های لیگ جدی‌ترین رقیب دانشگاه آزاد تیم‌های پاس قوامین و صعنت نفت هستند.

او با بیان اینکه حضور کاراته‌کاهای ملی‌پوش در تیم دانشگاه آزاد یک نقطه قوت برای این تیم است، گفت: اینکه دانشگاه آزاد نفرات خوب تیم ملی را در اختیار دارد نقطه قوت این تیم به شمار می‌رود. البته ما امتیاز‌های خوبی را به ملی‌پوشان داده‌ایم و به تبع آن انتظار داریم آنها نیز امتیازات خوبی را به ما دهند.

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه کاراته ایران شرایط بسیاری خوبی دارد و این رشته پتانسیل زیادی برای پیشرفت از خود نشان داده است. در رقابت‌های کاراته‌وان فرانسه هم با قرار گرفتن در جمع ۵ تیم برتر نشان دادیم که کاراته ایران هنوز هم زنده و پویاست.

انتهای پیام

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا