ملی‌پوش کاراته: سرمربی تیم ملی زودتر مشخص شود

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

ملی‌پوش کاراته ایران می‌گوید اگر روند آماد‌ه‌سازی کاراته‌کاهای ایران به خوبی طی شود می‌توان شاهد قهرمانی مجدد در رقابت‌های جهانی بود.

سجاد گنج‌زاده در گفت‌و‌گو با ایسنا‌، در مورد آخرین وضعیت خود اظهار کرد: از حدود ۱۰ تا ۱۵ روز آینده تمرینات فشرده‌ام را آغاز خواهم کرد و علاوه بر پیگیری تمریناتم به صورت شخصی، در تیم دانشگاه آزاد نیز برای حضور هرچه قدرتمند‌تر در ادامه رقابت‌های سوپرلیگ تلاش می‌کنم.

او افزود: حضور در رقابت‌های لیگ جهانی فرانسه سبب افزایش سطح فنی ملی‌پوشان شد و امیدوارم باز هم در رقابت‌های آماده‌سازی نظیر کاراته‌وان حضور پیدا کنم. خوشبختانه سال ۲۰۱۶ به خوبی برایم آغاز شد و اگر این روند ادامه داشته باشد، قطعا برای رقابت‌های جهانی اتریش می‌توانم بالاترین سطح آمادگی را داشته باشم.

ملی‌پوش کاراته ایران با بیان اینکه هدف اصلی‌اش حضور مقتدرانه در رقابت‌های جهانی اتریش است، در ادامه گفت: برای کسب بهترین نتیجه در رقابت‌های جهانی اتریش تلاش می‌کنم. البته نباید فراموش کرد حضور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی نیز خود از دشواری بسیاری برخوردار است و با توجه به سطح بالای کاراته‌کاهای ایران، این رقابت‌ها به نوعی رقابت‌های جهانی دیگری است!

گنج‌زاده خاطر نشان کرد: علاوه بر اینها حضور در رقابت‌های لیگ جهانی سبب ارتقای رنکینگ ملی‌پوشان ایران می‌شود و این رنکینگ می‌تواند هم برای فدراسیون و هم برای کاراته‌کا ارزش داشته باشد. اگر به صورت مداوم در رقابت‌های کاراته‌وان حضور داشته باشیم، قطعا در پنج وزن می‌توانیم رنکینگ‌های برتر جهان را در اختیار داشته باشیم. مطلب دیگر اینکه بهتر است به جای برگزاری ۸ – ۹ ماه اردو با کیفیت پایین، ۳ ماه اردوی با کیفیت بالا برگزار کنیم تا شاهد تاثیر‌گذاری بیشتر باشیم.

او در ادامه به رقابت‌های سوپرلیگ کاراته‌ ایران اشاره کرد و گفت: این رقابت‌ها هفته به هفته بهتر می‌شود و تیم دانشگاه آزاد یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است. تا به این جای فصل از حضور در تیم دانشگاه آزاد رضایت دارم و خوشبختانه این تیم به تمامی تعهداتش عمل کرده است.

ملی‌پوش کاراته در پاسخ به سوالی در مورد تغییر زمان آغاز سوپر لیگ گفت: معمولا زمان رقابت‌های لیگ با هماهنگی سرمربی تنظیم می‌شد و امسال هم به درخواست سرمربی تیم ملی، زمان‌بندی رقابت‌های لیگ تعیین شد. البته همیشه تیم ملی در اولویت قرار دارد ولی اگر آغاز رقابت‌های لیگ در پایان سال نباشد، قطعا می‌توانیم شاهد بهتر برگزار شدن آن باشیم.

گنج‌زاده همچنین در مورد تعیین سرمربی تیم ملی نیز گفت: اگر هرچه زودتر سرمربی تیم ملی مشخص شود به نفع ملی‌پوشان خواهد بود. البته پیش از این سابقه داشته که سرمربی تیم ملی مشخص می‌شد ولی با تغییر فدراسیون سرمربی نیز تغییر می‌کرد. امیدوارم به زودی سرمربی تیم ملی مشخص شود تا بتوانیم با شناخت بیشتری روند آماه‌سازی را دنبال کنیم.

او در پایان خاطر نشان کرد: در ماه‌های اخیر شرایط خوبی را سپری کرده‌ام. پس از آنکه در رقابت‌های کاراته‌وان ژاپن حاضر شدم، به کرواسی رفتم و تمریناتم را در آنجا دنبال کردم و در نهایت نیز عازم رقابت‌های کاراته‌وان فرانسه شدم. فدراسیون در این مدت اقدامات خوبی را انجام داده و به نظرم عملکردش عالی بوده است.

انتهای پیام

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا