خوش‌قدم: ملی پوشان تیم دانشگاه دست ما را بسته‌اند/ قهرمان سوپر لیگ خواهیم شد

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته دوم سوپر لیگ کاراته بانوان در حالی روز جمعه ۲۳ بهمن‌ماه پیگیری خواهد شد که در گروه یک تیم های دانشگاه آزاد اسلامی، مقاومت بسیج و هیات کاراته اصفهان به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم جدول رده بندی جای دارند.

سمانه خوش‌قدم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم دانشگاه آزاد پیش از آغاز مسابقات هفته دوم سوپرلیگ بانوان کاراته، گفت: در حال حاضر تیم ما شرایط خوبی دارد. واقعا مصمم به این هستیم که در پایان فصل قهرمان خواهیم شد؛ چون بازیکنان خوبی را در آغاز فصل جذب کرده‌ایم. ما مسابقات دانشجویان جهان، قهرمانی امیدهای آسیا، مسابقات جهانی سال گذشته و بازی‌های آسیایی را در نظر گرفتیم و سرانجام ۶ ملی‌پوش جذب کردیم.

وی افزود: حضور ملی‌پوشان در ترکیب تیم کار ما را سخت کرده، اما هر بازیکنی که آماده‌تر باشد در ترکیب تیم حضور خواهد داشت و جمعه به مصاف حریفان خود می‌رود. در حال حاضر اردو داریم و در داخل اردو عملکرد بازیکنان را بررسی می‌‌کنیم و بر اساس آن ارنج تیم را می‌چینیم. ممکن است در وزن منفی ۵۰ کیلوگرم کاراته‌کای ما در وزن آزاد مبارزه کند.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: تعدد ملی‌پوشان در ترکیب تیم دانشگاه آزاد دست ما را بسته است. ما می‌خواهیم از تمام توانمان استفاده کنیم، اما نمی‌توانیم. بازیکنان دیگری در ترکیب تیم دانشگاه آزاد داریم که همه آنها نیز خوب هستند.

خوش‌قدم در ادامه صحبت‌های خود، گفت: به شادی مرادی که به عنوان یک مربی جوان با تیم اصفهان در مسابقات سوپرلیگ حضور دارد تبریک می‌گویم. او یک مربی جوان و با انگیزه است که هفته قبل مقابل تیم دانشگاه آزاد عملکرد قابل قبولی داشته است. آنها با انگیزه زیادی مقابل ما بازی کردند و قطعا روز جمعه یک رقابت جذاب را در دور برگشت مقابل آنها خواهیم داشت.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد در پایان، خاطرنشان کرد: تمام مربیان وقتی ترکیب تیم خود را می‌خواهند ببندند ابتدا به قهرمانی در پایان فصل فکر می‌کنند. همه مربیان در سوپرلیگ برای رسیدن به سکوی قهرمانی می‌جنگند. امیدوارم در پایان فصل بتوانیم به خواسته‌مان که سکوی قهرمانی است برسیم.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/5X2LKA
[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا